"efterlysning"
Fra : Bolette Nielsen

Dato : 26-01-01 21:51

Hejsa

På et tidspunkt lige omkring nytår, var der en, hvis hund var løbet væk. Der
kom mange henvendelser, men jeg bemærkede en bestemt. Det var vist en
henvendelse fra en fyr, som anbefalede vedkommen til at efterlyse hunden på
hans hjemmeside. Og det er egentlig hans hjemmeside jeg søger, eftersom den
indeholdte alt om hunde, så som køb og salg. Er der noger der ved hvad
hjemmesiden adresse er, evt hjemmesidens ejermand??????????.

På forhånd tak

Med venlig hilsen

Bolette

Fra : John

Dato : 27-01-01 01:03

"Bolette Nielsen" <Bobo@kimj.dk> skrev i en meddelelse
> [...]

> indeholdte alt om hunde, så som køb og salg. Er der noger der ved hvad
> hjemmesiden adresse er, evt hjemmesidens ejermand??????????.

Hej Bolette.

Måske er det mig og min side du søger, for jeg
anbefalede nemlig på det tidspunkt omkring
nytår en dame at kigge forbi det forum som vi har på
www.basses-hundeguide.dk så hun kunne
eftersøge sin hund.

Du er velkommen til at kigge forbi......

Nethilsen
Jhn

Fra : Bolette Nielsen

Dato : 27-01-01 23:46

Hej John

Jeg takker for din hjælp, og vil fortælle, at det var din hjemmeside jeg
søgte.
Nu er den godt gemt i mit system, for jeg er ikke i tvivl om, at jeg vil
besøge den mange gange endnu.

Tak igen

Med venlig hilsen
Bolette