Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Nye billeder på www.atomb.dk
Fra : Ole

Dato : 05-03-02 19:03

Hej fotografer (analog som digital)

Jeg har fået produceret nogle nye billeder til www.atomb.dk/foto som jeg
håber at I har lyst til at se og evt. kommentere. Derudover har jeg været
flittig og skrevet en fristil om mit fotoudstyr i særdeleshed og brugen af
det i almindelighed. Det ligger under Udstyr / Spejlrefleks på foto siden.

Hilsen

Ole

Fra : KNL DtP

Dato : 05-03-02 19:24

"Ole" <ole@atomb.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg har fået produceret nogle nye billeder til ...

Hej!

Jeg har lige kigge forbi, og jeg må sige at det er nogle virkelige flotte
billeder. Jeg er især betaget af din evne til at finde motiver, hvor
baggrundsfarven og selve elementet står som komplementærfarver til hinanden
(se bare rusttønden og de blålige væg, hængelåsen mod den røde dør,
nedløbsrøret med flot skygge).

Meget flot!!

MVH

Kristian
www.24h-le-mans.dk

Fra : Pico

Dato : 05-03-02 21:43

"Ole" <ole@atomb.dk> skrev i en meddelelse news:3c850662$0$41135$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> [...]
> det i almindelighed. Det ligger under Udstyr / Spejlrefleks på foto siden.

Jeg er imponeret over dine billeder. De er meget farve/kontrastrige, det er
en virkelig fornøjelse.
Jeg var også lige inde og se på din spejlrefleks side. God ide at forklare
hvordan du bruger udstyret. Jeg har selv droslet mig Contax udstyr ned,
men supleret med et Canon for at få autofokus til hurtige motiver og særlig
børn, hvor jeg synes mange øjebliksbilleder smutter inden der er fokuseret,
men sådan er vi jo forskellige.
Pico

Fra : Kristian Amby

Dato : 06-03-02 10:28

Kære Ole

Dine billeder er altid en fornøjelse at se. Det er en af de sider,
jeg vender tilbage til ofte. Når jeg så ser dine billeder, siger jeg
til mig selv, at det ser så let ud, sådan nogle vil jeg gå ud og tage
i morgen. Det kan jeg bare ikke. Det ser så let ud, men er bare så
hulens svært. At du så har det bedste udstyr, der vel kan fåes,
forklarer ingenting. Du er sikker én af dem, der kan tage bedre
billeder med et hulkamera end de fleste andre kan med et Hasselblad.

Mvh
Kristian Amby

Fra : JJ

Dato : 06-03-02 14:12

"Kristian Amby" <amby@mail.dk> wrote in message
> Kære Ole

<KLIP>
> hulens svært. At du så har det bedste udstyr, der vel kan fåes,
> forklarer ingenting.

Det bedste udstyr? Et gammelt Contax spejlreflex. Jeg troede at det var
bedre at skifte til det nye smarte digitale. (Ok den kommentar er tæt på en
troll)

Ja Ole kan bare det med billeder - farver og komposition. Uanset hvilken
slags teknik der ligger i kameraet. Det kunne vi lære noget af i denne
gruppe.
Mvh
JJ en stor Atomb fan