MS Windows
briani 27239
Fejl under opstart - Enheden VKD ?
Fra : Leif Poulsen

Dato : 05-03-02 18:46

Hej Gruppe

Under opstart får jeg følgende besked:

Under initialisering af enheden VKD:
Windows beskyttelsesfejl. Du skal genstarte computeren.

Jeg har på fornemmelsen at VKD er noget med tastaturet, men er det en
hardwarefejl eller er det en softwarefejl.

Nogen der kan hjælpe ??

Leif

Fra : Luhmann

Dato : 05-03-02 18:47

"Leif Poulsen" <lp@FJERNknus.dk> wrote in message

> Jeg har på fornemmelsen at VKD er noget med tastaturet, men er det en
> hardwarefejl eller er det en softwarefejl.

Det er fordi dit tastatur ikke korrekt forbundet eller defekt.

Se evt. http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;DA;q263318

--
Mvh. Luhmann

Fra : Leif Poulsen

Dato : 06-03-02 21:52

Luhmann <viskestykket@FJERNhotmail.com> wrote in message

> "Leif Poulsen" <lp@FJERNknus.dk> wrote in message

> Det er fordi dit tastatur ikke korrekt forbundet eller defekt.

> [...]

Tak for hjælpen !

Problemet forsvandt som dug fra en klar himmel da jeg satte et nyt tastatur

Leif

Fra : Madsen

Dato : 07-03-02 03:19

Leif Poulsen skrev:

> Problemet forsvandt som dug fra en klar himmel da jeg satte et
> nyt tastatur på

Til orientering Leif, så kan Luhmann sikkert ikke se dit svar da
mange servere automatisk sorterer indlæg fra der starter med Sv:
som dit indlæg gør.
Jeg kan anbefale dig at kigge på den fil der ligger på følgende
side: http://hjem.get2net.dk/henrik-k-hansen/hjaelpeprogrammer.html
(Sv til Re og et korrekt Message-ID)

Sv: indledningen er en fejl i den danske Outlook Express, som
forklaret på denne side:
http://kommunalbastards.org/oe/svtilre.html

Madsen.

Fra : Leif Poulsen

Dato : 07-03-02 18:00

> [...]
> som dit indlæg gør.
> Jeg kan anbefale dig at kigge på den fil der ligger på følgende

Hentet og afprøves hermed

Leif

Det giver mig nu følgende fejl:

Outlook Express kan ikke sende meddelelsen. Emne 'Re: Sv: Fejl under
opstart - Enheden VKD ?', Konto: 'news.worldonline.dk', Server:
'news.worldonline.dk', Protokol: NNTP, Svar fra server: '441 Posting Failed
(Only one back reference (Re:) allowed in Subject line - See
http://news.worldonline.dk/#53)', Port: 119, Sikker (SSL): Nej, Serverfejl:
441, Fejlnummer: 0x800CCCA9

Mailen er sendt ved manuelt at slette sv:

Hva' gør jeg nu ??

Fra : Madsen

Dato : 07-03-02 18:58

Leif Poulsen skrev:

> [...]
> http://news.worldonline.dk/#53)', Port: 119, Sikker (SSL):
> Nej, Serverfejl: 441, Fejlnummer: 0x800CCCA9
>

> Mailen er sendt ved manuelt at slette sv:

Sv: er ikke slettet ifølge ovenstående meddelelse.
Emne 'Re: Sv: Fejl under opstart - Enheden VKD ?'

Du har ikke fjernet Sv: og serveren svarer så med følgende:
'441 Posting Failed (Only one back reference (Re:) allowed in
Subject line, hvilket betyder at du ikke både må have både Re:
og Sv: i emnelinien.

Den fil jeg henviste til på Henriks side, fjerner Sv: permanent
og indsætter Re: i stedet, så du ikke selv skal gøre det hver
gang du svarer på et indlæg. Du skal blot hente og køre filen.

Jeg tillader mig at lave FUT til OE-gruppen da det egentlig er
der vores snak hører hjemme. Svar til mit indlæg vil derfor havne
i den gruppe i stedet.

Fut: <news:dk.edb.internet.software.mail+news.outlook-express>

Madsen.