2 spørgsmål
Fra : Baun666

Dato : 05-03-02 18:27

jeg har en Cisco 667 router med adsl 512/256

jeg internet på den ene computer som også er fint nok

og så har jeg en mere computer og køre ogspå fint på nettet

men hver gang jeg skal bruge den ene eller den anden computer skal jeg pille
det ene stik ud af routeren ogsætte det andet i

pisse træls!!!!

jeg har jo to porte i min router kan jeg ikke konfikurere dem begge til
internet så jeg ikke behøves at købe en switch

port 1 hedder enet
port 2 hedder mgmt

2:

hvis jeg køber en switch hvad forkabler skal jeg så bruge helt nøjagtigt???

jeg skal vel bruge en fra router til swith
og 2 stk mere ,en til hver computer

skal det være kryset kabel eller bare alm. kabel???

på forhånd TAK!!!!!

Hilsen Baun

Fra : Simon Skals

Dato : 05-03-02 18:32

It seems Baun666 wrote:
>jeg har jo to porte i min router kan jeg ikke konfikurere dem begge til
>internet så jeg ikke behøves at købe en switch

Nej.

>hvis jeg køber en switch hvad forkabler skal jeg så bruge helt nøjagtigt???

Tre stk. lige igennem kabler.

--
Simon Skals <spam@gid.dk>

Fra : Søren Lundfald

Dato : 11-03-02 10:23

"Baun666" <baun666@tiscali.dk> skrev i en meddelelse
> jeg har en Cisco 667 router med adsl 512/256

> port 1 hedder enet
> port 2 hedder mgmt

mgmt (management) porten bruger du til konfiguration af routeren.

Mvh
Søren Lundfald