Hytteferie i nærheden af Prag
Fra : Mogens Kilde

Dato : 05-03-02 17:55

Hej Alle

Vi har i famillien talt en del om at køre en tur til Prag i vores
sommerferie
Jeg ville gerne høre om der er nogen derude som kan anbefale nogle steder

På forhånd mange tak
Mogens Kilde

PS ! Har just abonneret på denne gruppe, så jeg håber at alle vil bære over
med mig hvis emnet har været diskuteret den sidste måned !!!

Fra : Kaj Mikkelsen

Dato : 10-03-02 14:41

Sunny camp udlejer dejlige værelser til rimelige penge.
Du kan komme ind via www.camp.cz , men den er nede lige nu, så jeg kan ikke
finde det rigtige link.
Campingpladsen ligger 5 min. fra metroen, der er rent og pænt, og camping
fatter, mutter og børn er venlige, og vil gøre alt for at I får et rart
ophold.
Camping Sokol Dolny Pozernitze (tror jeg nok det staves) er ligeledes et
dejligt sted, hvor der udlejes hytter.
Lidt mere aktivitet for børn, til gengæld skal man med bussen ind til
nærmeste metro station.
/Kaj