MS Windows
briani 27239
Konvertere MP3 til MP3 pro
Fra : martingreen

Dato : 05-03-02 18:16

Hejza.

Jeg søger et program, som kan konvertere mp3 filer til mp3 pro filer.

Hilsen Martin Green

http://www.kandu.dk/

Fra : LarsS

Dato : 05-03-02 20:05

"martingreen" skrev

> Hejza.
>
> Jeg søger et program, som kan konvertere mp3 filer til mp3 pro filer.
>
> Hilsen Martin Green

Det kan gøres med Nero...

/LarsS

Fra : FeZ

Dato : 05-03-02 22:22

"martingreen" <martingreen.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg søger et program, som kan konvertere mp3 filer til mp3 pro filer.

Hvad får man egentlig ud af denne konvertering ?
Er "skaden ikke sket" når først filen er konverteret til mp3 ?
--
FeZ

Fra : LarsS

Dato : 05-03-02 23:40

"FeZ" <fez@stofanet.nospam.dk> wrote in message

> "martingreen" <martingreen.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
>
> Hvad får man egentlig ud af denne konvertering ?
> Er "skaden ikke sket" når først filen er konverteret til mp3 ?

Jo, det kommer ihvertfald ikke til at lyde bedre, nok
dårligere, men det vil jo fylde mindre...

/LarsS