iso filer
Fra : Pia&Morten

Dato : 05-03-02 15:13

hejsa, jeg har været inde på edonkey og er her faldet over at mange spil
ligger som iso filer.
Skal man havde noget specielt program for at kunne benytte dem.
Og tager jeg fejl, at det er billedfiler.

Håber på et svar
Morten

Fra : Michael Petersen

Dato : 05-03-02 15:25

"Pia&Morten" <lazaruserne@image.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> ligger som iso filer.
> Skal man havde noget specielt program for at kunne benytte dem.
> Og tager jeg fejl, at det er billedfiler.

Hej Morten

Prøv at spørge i nogel af warez grupperne. Herinde diskutere vi spil og ikke
hvordan man piratkopierer dem.
Hvis du ikke kan finde ud af at piratkopiere skulle du måske holde dig til
at købe dem.

Michael
--
----
Who is General Failure and why is he reading my hardrive?

Fra : Mark S. Rasmussen

Dato : 05-03-02 15:20

> [...]
> hvordan man piratkopierer dem.
> Hvis du ikke kan finde ud af at piratkopiere skulle du måske holde dig til

Hold dig til at købe dem ligemeget om du kan finde ud af det eller ej...

Mvh Mark

Fra : Mercenary

Dato : 05-03-02 17:17

Helt ærligt. Hvad er det for en måde at overfalde manden (drengen??) på ??
Det fremgår jo helt tydeligt at han ikke aner hvad en ISO-fil er for en
tingest.
Tyv tror åbenbart at hver mand stjæler.

Til Morten vil jeg gerne prøve at give ham svar på et ellers uskyldigt
spørgsmål.

En ISO-fil er en fil der er et nøjagtigt Image af indholdet af en CD-ROM.
Disse filer kan have mange navne eks. *.BIN *.IMG m.fl.
Der findes forskellige programmer hvormed du kan se (og køre) indholdet af
en ISO-fil, ligesom der også findes flere programmer til at brænde
ISO-filerne til en brændbar CD.

Så en ISO er altså IKKE en billedfil i bogstaveligste forstand, men er en
slags negativ til en CD-ROM.

Jeg håber at det besvarer dit spørgsmål.
Jeg vil for øvrigt advare dig mod at poste noget i denne gruppe der bare har
skyggen af en snert af noget der tilnærmelsesvis kan henlede tankerne på
piratsoftware.
Det er bandlyst i denne gruppe (officielt), men både du og jeg og flere
hundrede andre brugere af denne gruppe ved at det formentlig forholder sig
anderledes.

Der skal ikke meget til at blive hængt ud som pirat hér.
(Eks. dette svar vil i nogles øjne blive set som pirat.software sympati)

MVH
/Merc. aka Thomas (for de som mener at alle der bruger et alias er pirater)

Fra : Highlander

Dato : 06-03-02 07:53

"Mercenary" <Mercenary@mail1.stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Det fremgår jo helt tydeligt at han ikke aner hvad en ISO-fil er for en

Overfalde ? ... han blev bare henvist til en warez. gruppe.. eller til en
forhandler

> [...]

> hundrede andre brugere af denne gruppe ved at det formentlig forholder sig

Hvad forholder sig formentligt andersledes ? at det er smart at spørge om
warez - i en ikke warez gruppe ?

> Der skal ikke meget til at blive hængt ud som pirat hér.
> (Eks. dette svar vil i nogles øjne blive set som pirat.software sympati)

Jeps , og spørgsmål som :

kunne også være en måde,

> MVH
> /Merc. aka Thomas (for de som mener at alle der bruger et alias er
pirater)

Highlander

Fra : Thomas Olsen

Dato : 08-03-02 12:14

"Highlander" <Highlander_dk@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> "Mercenary" <Mercenary@mail1.stofanet.dk> skrev i en meddelelse
>
> Overfalde ? ... han blev bare henvist til en warez. gruppe.. eller til en
> forhandler

Han bliver direkte beskyldt for at være pirat. Der bliver også hentydet til
at han er så dum at han ikke engang kan finde ud af at brænde en ISO.

> Hvad forholder sig formentligt andersledes ? at det er smart at spørge om
> warez - i en ikke warez gruppe ?

Han spørger jo ikke om warez. Han vil jo bare have svar på hvad en ISO-fil
er.

"1001001011111010101010001001001010111010010100101001111010001001000101001"
Denne rækkefølge af ettaller og nuller, er beskyttet af loven om ophavsret.
Endvidere må denne rækkefølge ikke konverteres til huller i en
aluminiumsfolie omgiver af plast. Rækkefølgen må heller ikke konverteres til
blåsorte/transparente blækklatter på lignende alufolie, ligeledes omgivet af
plast, eller lignende.

/Thomas.

/Thomas.

Fra : Jacob Skaaning

Dato : 08-03-02 18:29

"Thomas Olsen" <to@dae.dk> wrote in message

> [...]

ligger som iso filer.
Skal man havde noget specielt program for at kunne benytte dem.
Og tager jeg fejl, at det er billedfiler."

Edonkey - et af nettets største filesharing-steder for piratsoftware.
Han skriver at 'mange spil ligger som iso filer'. Sæt det sammen med
Edonkey.
Det lugter _langt_ væk af piratkopiering.

Jacob

Fra : Mercenary

Dato : 09-03-02 02:08

-KLIP-

> Det lugter _langt_ væk af piratkopiering.
>
> Jacob

Og som så mange gange før, er man i denne gruppe skyldig indtil det modsatte
er bevist.

/Merc.

Fra : Gizmoduck

Dato : 09-03-02 11:26

On Sat, 9 Mar 2002 02:07:59 +0100, "Mercenary"
<Mercenary@mail1.stofanet.dk> wrote:

>-KLIP-

>Og som så mange gange før, er man i denne gruppe skyldig indtil det modsatte
>er bevist.
>
>/Merc.

nej, men man kan også gøre sig lidt for dum med vilje!

"jeg anede da ikke at det kunne være ulovligt at slå ham med
baseball-battet, det stod jo ikke på battet"

"jeg anede da ikke at spillet kunne være ulovligt når jeg downloadede
det,gratis, med et program myndighederne forsøger at lukke"

--

Gizmoduck

Haunting the europe realm on:
*GizHC
*Gizmoduck

Fra : Highlander

Dato : 08-03-02 21:50

"Thomas Olsen" <to@dae.dk> skrev i en meddelelse

> Han bliver direkte beskyldt for at være pirat.

Nå det kan jeg godt nok ikke lige læse ud af de post der er tilgængelig på
min news server ?

>Der bliver også hentydet til
at han er så dum at han ikke engang kan finde ud af at brænde en ISO.<

nææ der bliver hentydet til at hvis han ikke kan finde ud af dl piratkopier
fra edo. skulle han købe dem hos en forhandeler - det er da ikke dumt (
altså at købe hos en forhandler )

og hvis han ikke kan regne ud at de spil der ligger på edo er piratkopier er
han sq ikke den skarpeste kniv i skuffen

> Han spørger jo ikke om warez. Han vil jo bare have svar på hvad en ISO-fil
> er.

han spørger hvordan han bruger de spil der ligger som ISO på Edo ..

ISO er i sig selv ikke Warez men hvis spil ligger som ISO , er det
nærliggende at tror at spørgsmålet høre hjemme i en warez gruppe ...

så alt i alt et godt grin for dem der køber spil og synes det er sjovt når
kopister "ikkahituaet"

Highlander

Fra : Mercenary

Dato : 10-03-02 21:15

> [...]

er
> han sq ikke den skarpeste kniv i skuffen

LOL

> ISO er i sig selv ikke Warez men hvis spil ligger som ISO , er det
> nærliggende at tror at spørgsmålet høre hjemme i en warez gruppe ...

Undskyld, men jeg troede at dettte var gruppen dk.SPIL.computer.
Om det drejer sig om en kopi eller ej er vel ligegyldigt, så længe man
diskuterer spillet i sig selv og ikke hvor man kan download, exchange af
cd-keys, (anti)copy protection tips o.s.v.

Jeg indrømmer gerne at hans spørgsmål er OT, men det er stadigvæk et ganske
uskyldigt spørgsmål i mine øjne. Som så mange andre her i gruppen (ingen
nævnt, ingen glemt) har jeg ikke så forbandet travlt med at stemple folk...
Jeg prøver bare at besvare deres spørgsmål.
I det hér tilfælde: Hvad er en ISO-fil.??

Jeg kan sgu' da godt regne ud at han nok vil brænde lortet. Men ærlig talt
så rager det ikke mig !!! (eller andre i gruppen for den sags skyld).

Civilpolitiet i denne gruppe kan oprette deres egen
dk.fuckhvorvihadersoftwarepirater.ælv og bruge denne gruppe til det den er
beregnet til; at diskutere spil til computer. Men nogen har mere travlt med
at pege fingre og lege med stempel og blæk.

/Merc.

Fra : Highlander

Dato : 11-03-02 06:52

> [...]

> uskyldigt spørgsmål i mine øjne. Som så mange andre her i gruppen (ingen
> nævnt, ingen glemt) har jeg ikke så forbandet travlt med at stemple

Spørgsmålet er måske uskyldig men stadigvæk ikke i den rigtige gruppe
også jvf. din egen fortolkning af hvad gruppe en er til !
ellers kunne vi jo nøjes med en gruppe der hed alt.muligt....

> [...]
> dk.fuckhvorvihadersoftwarepirater.ælv og bruge denne gruppe til det den er
> beregnet til; at diskutere spil til computer.

Hvorfor er der så warez grupper , hvad skal de diskutere ? madlavning ?

Highlander

Fra : Mercenary

Dato : 11-03-02 22:06

> Hvorfor er der så warez grupper , hvad skal de diskutere ? madlavning ?

Jeg quoter lige mig selv..."Hvor, hvordan, cd-key generators, (anti)copy
protection tips o.s.v

/Merc.

Fra : Cerberus the Hot Dog

Dato : 21-03-02 18:10

On Sun, 10 Mar 2002 21:15:26 +0100, "Mercenary" spent 38 lines telling me:

> [...]
>beregnet til; at diskutere spil til computer. Men nogen har mere travlt med
>at pege fingre og lege med stempel og blæk.

Der må ikke være danske bogstaver i gruppenavnet

Cerb

--
Visit my website, Cerberus' Hot Spot:
http://www.geocities.com/cerberus_hotdog

Fra : Mark S. Rasmussen

Dato : 06-03-02 18:39

> [...]
> Det fremgår jo helt tydeligt at han ikke aner hvad en ISO-fil er for en

Slap da lige af! Jeg overfalder ikke en skid, jeg synes bare ikke at
Michaels svar var passende... "Hvis ikke du kan finde ud af at piratkopiere
så hold dig til at købe dem". Det er sq da ikke passende at sige sådan, man
skal da holde sig til de lovlige kopier ligemeget hvad.

Mvh Mark -> Som ikke bruger et alias

Fra : Lars Stokholm

Dato : 06-03-02 19:02

On Wed, 6 Mar 2002 18:38:44 +0100, "Mark S. Rasmussen" <mark@tv.dk>
wrote:

>Slap da lige af! Jeg overfalder ikke en skid.

Nu er det jo heller ikke dig han snakker til...

--
Venlig hilsen
Lars Stokholm

Fra : Mark S. Rasmussen

Dato : 07-03-02 00:40

> Nu er det jo heller ikke dig han snakker til...

Ok, jeg læste det ellers sådan, men hvis du har ret bukker jeg og undskylder
:).

Mvh Mark

Fra : Pia&Morten

Dato : 05-03-02 21:30

tak for svaret mercenary.
Og til de andre kan jeg bare sige. TJA, hvem siger at jeg ville hente de
filer. Man undre sig måske bare over den fil typen, men det er måske sådan
"herinde" at man ikke må spørg om ting der bare har en lille smule at gøre
med piratkopiring. Og ja, jeg undre mig bare over at der var så mange filer
af den type, jeg kan til de to "lidt" gnavne fyre sige at der også var andre
ting end spil der var af den fil type. Men man kan spørge sig selv om,
hvordan de ved at iso-filerne åbentbart bliver brugt en del til
piratkopiring.

Morten

P.S. Ja, jeg er en mand.....

Fra : Lars Stokholm

Dato : 05-03-02 22:39

On Tue, 5 Mar 2002 21:30:14 +0100, "Pia&Morten" <lazaruserne@image.dk>
wrote:

> [...]
>ting end spil der var af den fil type. Men man kan spørge sig selv om,
>hvordan de ved at iso-filerne åbentbart bliver brugt en del til

Du har helt ret, det kommer slet ikke dem ved :) Årsagen til
spørgsmålet kender kun du jo.

--
Venlig hilsen
Lars Stokholm

Fra : Michael Petersen

Dato : 06-03-02 10:36

> tak for svaret mercenary.
> Og til de andre kan jeg bare sige. TJA, hvem siger at jeg ville hente de
> filer.
Hvad laver du ellers på Edonkey?

> [...]
> "herinde" at man ikke må spørg om ting der bare har en lille smule at gøre
> med piratkopiring. Og ja, jeg undre mig bare over at der var så mange

snøft.... nu får jeg helt dårlig samvittighed over at jeg kunne tro at du
ville hente filerne ned og brænde dem over på en cd. Hulk hvordan kunne jeg
dog tro det om dig.

jeg kan til de to "lidt" gnavne fyre sige at der også var andre
> ting end spil der var af den fil type.
Men ganske sikker også ulovlige programmer og musik,film

Men man kan spørge sig selv om,
> hvordan de ved at iso-filerne åbentbart bliver brugt en del til
> piratkopiring.

Tja. Selv om man ikke ryger hash ved man jo også godt hvordan det lugter.
Man skal have ualmindeligt store skyklapper på hvis man ikke render ind i
piratsoftware hverandet øjeblik. Selv om man ikke bruger det ved man godt
hvordan det distribueres. Eller i tror måske det er en hemmelig klub som
ingen kender til ?

> Morten
>
> P.S. Ja, jeg er en mand.....

Har vi grund til at tro andet?

Michael

Fra : Pia&Morten

Dato : 06-03-02 12:40

> [...]

> snøft.... nu får jeg helt dårlig samvittighed over at jeg kunne tro at du
> ville hente filerne ned og brænde dem over på en cd. Hulk hvordan kunne

Da jeg ikke viste at de skulle brændes ned på en cd, havde jeg jo nok ikke
tænkt at gøre det.

> [...]
> hvordan det distribueres. Eller i tror måske det er en hemmelig klub som

det er rigtigt at alle vd hvordan hash lugter. Og jeg er ikke med i nogen
klub eller org.
Men bare fordi man spørger om det bliver man sat i bås. har da hentet filer
på sådanne steder, men har ikke været af karakter af spil eller programmer
eller film, men udelukkende mp3, for at høre om det var noget musik der
kunne havde min interresse. For DEREFTER at købe det pågældende bands cd.

Morten

> Har vi grund til at tro andet?
> Nej, det har i vel ikke, men mercenary skrev dreng i parentes, så jeg
ville bare definere mig.

Morten

Fra : iddqd@worldonline.dk

Dato : 06-03-02 13:26

Pia&Morten wrote:

> [...]
> eller film, men udelukkende mp3, for at høre om det var noget musik der
> kunne havde min interresse. For DEREFTER at købe det pågældende bands cd.

LOL, endnu en dårlig undskyldning.

Jeg kan lige se biltyven for mig. Undskyld Hr. Betjent, jeg ville bare lige
finde ud af om en Ferrari er noget for mig - hvis jeg kan li den så køber jeg
selvfølgelig en.

Hvis man vil udgå at blive beskyldt for at være en software pirat så skal man
lade være med at bruge deres værktøjer, og man bliver altså ikke uskyldig af at
spille dum.

Mvh

Bruno

Fra : CB

Dato : 06-03-02 14:39

*SNIP* Ovenstående diskussion

Må altså lige høre om jeg bliver kriminel nu.....
Har et eksemplar af D2LOD hvor der gives tilladelse til at lave en kopi af
originalen. Som nogen måske ved er Blizzard gode til at undgå cd-kopiering
så en brænding er ikke sådan ligetil. Men en ISO fil er sikkert ikke en
umulig løsning....
-så efter lidt konvertering og brænding har jeg min backup af D2LOD, som de
vel og mærke har givet mig lov til at besidde.

Kriminel eller hva?

cb

Fra : Michael Petersen

Dato : 06-03-02 16:05

"CB" <clausb@adslhome.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> så en brænding er ikke sådan ligetil. Men en ISO fil er sikkert ikke en

Ja det kan rent faktisk godt bruges til noget fornuftigt.

> -så efter lidt konvertering og brænding har jeg min backup af D2LOD, som
de
> vel og mærke har givet mig lov til at besidde.
>
> Kriminel eller hva?

Næh for du har jo den originale cd. Så der er ikke noget problem medmindre
du begynder at sælge den til højre og venstre eller gør den tilgængelig i et
filesharingsprogram.

Det er ulovligt når du ikke har de fornødne rettigheder til de programmer.
film, musik whatever det nu måtte være

Michael

Fra : Lars Stokholm

Dato : 06-03-02 17:36

On Wed, 06 Mar 2002 13:25:50 +0100, iddqd@worldonline.dk wrote:

>LOL, endnu en dårlig undskyldning.

Lad det nu bare ligge for h......, Hvis det generer dig at han
spørger, så er det sgu dig der har et problem.

--
Venlig hilsen
Lars Stokholm

Fra : Cerberus the Hot Dog

Dato : 21-03-02 18:15

On Wed, 06 Mar 2002 13:25:50 +0100, "iddqd@worldonline.dk" spent 22 lines
telling me:

>LOL, endnu en dårlig undskyldning.

Selv dårlig undskyldning.... jeg har 5 GB MP3'ere ... og over 200
*lovlige* CD'ere hvor de kommer fra...i dagens Danmark er det lovligt at
lave en MP3-kopi af en CD til eget brug. Så vidt jeg husker står der intet
om at man rent faktisk skal eje den CD man ripper. At man så ikke må
distribuere kopierne er så en biting de fleste vist glemmer....

Og det skal lige siges: Musikbranchen er nogen narhoveder for at
kopi-beskytte CD'erne ... det er overhovedet ikke nødvendigt, og sætter
dybe moralske spørgsmålstegn ved hvorfor de er i branchen. De fleste
rigtige musikere laver nemlig musik fordi de synes det er sjovt, ikke
fordi de vil score kassen ... men det fatter pladeselskaberne åbenbart
ikke....

Cerb

Fra : Jacob Skaaning

Dato : 21-03-02 18:24

"Cerberus the Hot Dog" <cerberus@mail-telia.dk> wrote in message
> [...]
> om at man rent faktisk skal eje den CD man ripper. At man så ikke må
> distribuere kopierne er så en biting de fleste vist glemmer....

Man må godt tage en kopi af en cd man EJER, eller som en person i husstanden
ejer. Du må altså godt brænde Absolute 42 til din lillesøster, hvis i altså
bor i samme lejlighed, og der er en person i lejligheden der ejer cd'en. Du
må IKKE kopiere din nabos The Sound Of In 13, og du må heller ikke kopiere
bibliotekets soundtrack til The Beach.

> [...]
> rigtige musikere laver nemlig musik fordi de synes det er sjovt, ikke
> fordi de vil score kassen ... men det fatter pladeselskaberne åbenbart

Selvfølgelig vil man godt arbejde med noget, som man kan lide. Og
selvfølgelig vil man gerne betales for sit arbejde. Eller du mener måske at
alle musikere gerne vil arbejde gratis, men at pladeselskaberne forhindrer
det?

Jacob

Fra : Darth_vader

Dato : 21-03-02 21:24

jeg tror vist liiige du skal suse ind og checke hvad man må og ikke må
det er lovligt at låne en cd på dit bibliotek - og det er oxo lovligt at
lave en kopi af den cd du har lånt.....
mvh
henrik

Fra : Darth_vader

Dato : 21-03-02 21:30

til orientering.......
Følgende citater er taget fra KODA's eget website:

"Kunstnerne har måttet accepteret en lovændring, der gør "gratist-kopiering"
af musik og film lovlig. Vi må låne original musik og film af vores venner,
arbejdskolleger eller på biblioteket. Og vi må helt lovligt tage en kopi af
det."

"Men befolkningen kan ikke forstå, at det er tilladt at låne
venners/kollegers/bibliotekers cd- og dvd-samling og kopierer den på
digitale medier."

Fra : Darth_vader

Dato : 21-03-02 21:32

lidt mere info

Hej Henrik

Som det fremgår af vores hjemmeside må man gerne tage en kopi til personlig
brug af en eksemplar, man har lånt fra enten en kollega eller fra
biblioteket.

En hvilken som helst kopiering eller udnyttelse af et ophavsretligt
beskyttet værk forudsætter som udgangspunkt rettighedshavernes tilladelse i
henhold til ophavsretslovens § 2.

Efter ophavsretslovens § 12, stk. 2, nr. 5 er det tilladt at lave en kopi
til personligt brug uden rettighedshavernes tilladelse. Herved forstås en
kopiering af et eksemplar til personlig brug inden for husstanden. Dette
gælder under forudsætning af, at det, der kopieres fra, er et lovligt
eksemplar (eller fremførelse), jf. ophavsretslovens § 11, stk. 3.

Tankegangen i bestemmelsen er, at kilden der kopieres fra er uden betydning
(bortset fra at den skal være lovlig), hvorimod det som primært er afskåret
er enhver form for distribution af kopier udenfor husstanden. Det er helt
utvivlsomt, at adgangen til kopiering ikke forudsætter, at man ejer det
originale eksemplar der kopieres fra.

Endvidere bemærkes, at det ikke er tilladt at få medhjælp til kopieringen
(medmindre der er tale om medhjælp fra husstanden) - man må således ikke få
en bekendt til at hjælpe sig.

Jeg håber, at ovennævnte kunne besvare dine spørgsmål. Du kan læse mere om
ophavsret på www.it-retten.dk

Med venlig hilsen

Jørn Gullach

så er den vist skåret på plads

Fra : Cerberus the Hot Dog

Dato : 23-03-02 13:33

On Thu, 21 Mar 2002 18:23:58 +0100, "Jacob Skaaning" babbled on about:

> [...]
>alle musikere gerne vil arbejde gratis, men at pladeselskaberne forhindrer

Du har tilsyneladende overhovedet ikke fattet hvad jeg mente med
"overflødigt". Det er da helt iorden at de gerne vil have penge for deres
arbejde. Faktum er bare at ifølge den undersøgelse der blev lavet på
napster, gik 78% af dem der downloadede MP3'ere ud og købte pladerne
bagefter. Hvorvidt man kan stole på den undersøgelse er så en anden ting,
men faktum er at jeg kender mange der bruger MP3'erne fra nettet til at
finde ud af om pladerne er værd at bruge penge på ... jeg gør det selv,
for CD'er er fandme ikke billige, og hvis man får købt noget der viser sig
at være noget bras kan man ikke få pengene igen ... eller bare bytte
den...

Rene

Fra : Gizmoduck

Dato : 06-03-02 16:42

*snip*

så hold dog op med at ændre subject hele tiden

--

Giz

Remember:
If at first you don't succeed...
skydiving is not for you

Fra : Lars Stokholm

Dato : 06-03-02 17:39

On Wed, 06 Mar 2002 16:41:34 +0100, Gizmoduck
<gizmoand@nospamworldonline.dk> wrote:

>så hold dog op med at ændre subject hele tiden

Generel Preferences --> Message List --> Threading --> Start a New
thread when a follow-up subject changes <-- Slå det fra.

Der er jo en grund til at man kører Agent.

--
Venlig hilsen
Lars Stokholm

Fra : Gerner

Dato : 06-03-02 21:08

On Wed, 06 Mar 2002 17:38:59 +0100, Lars Stokholm <larsstokholm@mail.dk> wrote:

>Generel Preferences --> Message List --> Threading --> Start a New
>thread when a follow-up subject changes <-- Slå det fra.

Jeg har lige slået det til, men så får jeg jo det som jeg vil have det.

Fra : Lars Stokholm

Dato : 06-03-02 22:21

On Wed, 06 Mar 2002 21:08:12 +0100, Gerner <gerner@teknik.dk> wrote:

>Jeg har lige slået det til, men så får jeg jo det som jeg vil have det.

Ja...? Er den sætning færdig? Jeg undrer mig bare over men'et :)

--
Venlig hilsen
Lars Stokholm

Fra : Gerner

Dato : 07-03-02 12:29

On Wed, 06 Mar 2002 22:21:08 +0100, Lars Stokholm <larsstokholm@mail.dk> wrote:

>Ja...? Er den sætning færdig? Jeg undrer mig bare over men'et :)

Man kan måske nok se det "men" med en dobbeltbetydning, da man jo får det som
man vil have det, om det er slået til eller fra.
Der er fordel ved det ene og fordel ved det andet.

Fra : Cerberus the Hot Dog

Dato : 21-03-02 18:17

On Thu, 07 Mar 2002 12:28:32 +0100, "Gerner" spent 17 lines telling me:

>Man kan måske nok se det "men" med en dobbeltbetydning, da man jo får det som
>man vil have det, om det er slået til eller fra.
>Der er fordel ved det ene og fordel ved det andet.

Har nu aldrig set en fordel ved at have det slået til ... men det er måske
bare mig...

Cerb

Fra : Gizmoduck

Dato : 07-03-02 00:30

<larsstokholm@mail.dk> wrote:

>Generel Preferences --> Message List --> Threading --> Start a New
>thread when a follow-up subject changes <-- Slå det fra.
>
>Der er jo en grund til at man kører Agent.

ah, merci

--

Gizmoduck

-