Priser på neutralisering af katte !
Fra : Peter Madsen

Dato : 05-03-02 14:29

Hej alle !

Jeg har 2 hun-katte som står overfor en neutralisering i den nærmeste
fremtid.
Jeg har fået en pris fra vores lokale dyreklinik på kr. 2383,- for
steralisation, øremærkning & 2. gang vaccination for de 2 katte.

Spørgsmålet er så, om denne pris er på det niveau som det ligger på
andre steder. Eller er det for dyrt ?

Hvad har i andre betalt for jeres katte ? Og i så fald - hvor ?

Jeg håber at der er nogen der vil være behjælpelige i min søgning. Jeg
vil jo helst ikke snydes af dyrlægen !

Venlig hilsen
Peter Madsen

Fra : Camilla Christiansen

Dato : 05-03-02 14:43

Prisen for en sterilisation af en hunkat m. skjult syning af operationssår
(det koster 120,- ekstra eksl. moms og var rigtig rart for hun kunne ikke
komme til stingene overhovedet og i dag kan man slet ikke se hun er
steriliseret) koster hos min dyrlæge 1364,-
jeg kom dog af med 1422,- da hun var gået i løbetid og skulle have
antibiotika i noget tid.

priserne her er med øremærkning men uden vacination. Det er ret dyrt men det
er en fagdyrlæge i hunde og kattesygdomme.

Dette er i Århus.

I Herning hvor jeg boede før forhørte jeg mig også om priserne og det var
1200,- - 1300,- for sterilisation, øremærkning og vacination.

Så jeg synes ikke det re meget dyrt den pris du har fået men du kan sikkert
få det billigere.

Camilla Christiansen

www.snabe.dk/camilla

Fra : V.Lerche & S.Anderse~

Dato : 05-03-02 14:49

Hej
Jeg har netop fået min hunkat steriliseret. Vi gav 900 + moms.
Hilsen Vibeke L. (Horsens)

Fra : kamik

Dato : 05-03-02 15:52

Hej Peter
min dyrlægeskal have 1170 for neutralisering og øretatovering, incl moms
og med den medicin katten skal have.
venlig hilsen
Eva

http://www.kandu.dk/

Fra : kamik

Dato : 05-03-02 15:53

Hej Peter
min dyrlægeskal have 1170 for neutralisering og øretatovering, incl moms
og med den medicin katten skal have.
venlig hilsen
Eva
HOV forresten vi bor i Holstebro

http://www.kandu.dk/

Fra : Dorthe Prip Lahrmann

Dato : 05-03-02 17:55

Peter Madsen skriver:

> [...]
>
> Hvad har i andre betalt for jeres katte ? Og i så fald - hvor ?
>
> Jeg håber at der er nogen der vil være behjælpelige i min søgning. Jeg

Hej Peter!
Jeg synes det lyder til at være en helt fornuftig pris. Der bliver du vist
ikke snydt. Man kan sikkert finde et billigere sted hvis man leder, men
nogen gange kan det bestemt ikke lønne sig at gå discount! Jeg fik engang
en kat steriliseret hos en "billig" dyrlæge. Det så forfærdeligt ud, og
hun havde tydeligvis haft en voldsom og skræmmende oplevelse. Så hvis du
er tilfreds med dyrlægen ellers, synes jeg du skal slå til.
Dorthe ( - der gav kr. 3000 for 3x sterilisation + tatoveringer hos sine
"dyre" men skide go'e dyrlæge)