MS Windows
briani 27239
Iconer i Systray kommer & går
Fra : Allan S. Kristiansen

Dato : 05-03-02 12:31

Jeg kører med XP Pro. DK..Min iconer i systray kommer til syne og forsvinder
efter en Reboot, eller hvis explore lukker ned på grund af en eller anden
ukedt fejl. Feks. højtaler-iconet, det kan jeg få frem igen ved at disable
det og derefter aktivere det igen. Endvidere hvis jeg aktivere "Skjule
Inaktive Iconer" så skulle der komme en lille pil til venstre i systray, det
gør der ikke, men den kan risikere at dukke på uanmeldt for derefter at
forsvinde igen..
Temmelig irreterende..
Er der andre der har observeret det ?

MVH
Allan S. Kristiansen
Allan Kristiansen ICQ#:51164314 Current ICQ status: SMS: (Send an SMS
message to my ICQ): +278314251164314 More ways to contact me:
http://wwp.icq.com/51164314 _________________________________________

Fra : M.Kay

Dato : 08-03-02 11:26

"Allan S. Kristiansen" <ask-service@mail.tele.dk> wrote in message
> [...]
det
> gør der ikke, men den kan risikere at dukke på uanmeldt for derefter at

Jeg har et problem der ligner...
Det virker som om xp starter for hurtigt, og ikke når at starte alle de ting
i systray den skal.. jeg løste det ved at sætte xp til at kræve en login før
den starter. hvis jeg lader det stå i nogle sekunder er systray up to date..
sært!

Har du en hurtig pc? Min er en p4 1,8.. måske der ikke har været taget højde
for den slags performance i forbindelse med autologin?