Tidens Trend
Fra : Jan Holm

Dato : 05-03-02 11:39

Snip fra forum på www.housemusik.dk, skrevet af "love connection"
------------

Det er faktisk som om at en af tidens modebølger går ud på at tale
grimt,høre dårlig musik, for derefter at skrive om det på sin mobiltelefon,
så ens ynkelige venner hele tiden mindes om hvor stor en nar man er.

-----------

Det fandme en smuk formulering af et kedeligt fænomen.

Regards
Jan Holm

Fra : nikolaj borg

Dato : 05-03-02 11:47

"Jan Holm" <audio@parkholm.dk> wrote in message
> [...]
mobiltelefon,
> så ens ynkelige venner hele tiden mindes om hvor stor en nar man er.

Tjah, et af tidens hits støtter sig kraftigt til linien "I'm sending you an
SMS". Fascinerende, som pop-musik og pop-kultur følges ad, men det er der
vel ikke så meget nyt i. Er der iøvrigt nogen, som stadig kan huske det
frygtelige "World Wide Web-girl" nummer, som udkom for et år eller to siden?
Hvad var det, sangerinden hed? Gertrud eller noget i den stil. Det blev vist
aldrig det store hit, som man havde håbet, men det gav da tåkrummeri nok til
en spæn stak fodskader.

Men hvad pokker, jeg tror ikke, at der er så meget nyt i det. Jeg kan ikke
se den store forskel på dance poppens dyrkelse af det overfladiske og NU
metallens dyrkelse af det sure og modstridende. Der har altid været lette
løsninger, og sådan er det nu engang. Husk det nu: "Kun døde fisk flyder med
strømmen" (Citat: Nuller-Madsen?)

/Nikolaj