Sikkert et dumt spørgsmål...
Fra : Amazing Pudding

Dato : 05-03-02 03:50

....men jeg tager chancen

Hvis man vælger Boomtown ADSL, men måske senere vil skifte til TDC Bredbånd
(p.g.a. flere hastighedskonfigurationer), ville man så kunne gøre det uden
større besvær og udgifter? Ganske vist er det 2 forskellige afdelinger, men
i sidste ende er det dog samme firma.

M.v.h.
A.P.

Fra : Steen

Dato : 05-03-02 08:34

Njjaarr, grundet at der ikke er behov for at udsende, udskifte dig på
centralen, i visse situationer, er det gratis

Fra : VIP

Dato : 05-03-02 13:20

> [...]
| større besvær og udgifter? Ganske vist er det 2 forskellige afdelinger,

En af mine venner prøvede at konvertere Netexpress erhverv
til Bredbånd ADSL. Men netop fordi det foregår i 2 forskellige
firmaer i TDC, skulle *alt* fjernes af det ene firma og derefter
påny sættes op af det andet firma. Selvfølgelig med alt dertil hørende
af gebyrer oprettelsesafgifter.
Hvilket jo er fuldstændig tåbeligt set med kundens øjne.
Det er for dårligt at TDC's interne organisation, skal
gøre livet mere besværligt for kunderne.

Så svaret på dit spørgsmål er:
prøv at ringe til Boomtown og hør hvad de siger.

VIP

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 07-03-02 01:11

"VIP" <jyhj@eurosport.com> skrev i en meddelelse
> Det er for dårligt at TDC's interne organisation, skal
> gøre livet mere besværligt for kunderne.

Det er også for dårligt at Føtex-medarbejderen ikke kan arrangere
transport af et par 100 tusinde tønder olie med Mærsk
De enkelte dele af en koncern har ofte et (relativt) begrænset
samarbejde. Blandt andet af konkurrencehensyn.

http://www.harrys-kaelder.dk/ - Mødes vi fredag?

Fra : Jeanette

Dato : 07-03-02 10:19

news:3c86afe4$0$83756$> Det er også for dårligt at Føtex-medarbejderen ikke
kan arrangere
> transport af et par 100 tusinde tønder olie med Mærsk
> De enkelte dele af en koncern har ofte et (relativt) begrænset
> samarbejde. Blandt andet af konkurrencehensyn.

ØØhhh
Hvad har det lige med internet at gøre
kan TDC arrangere transport af et par 100 tusinde tønder olie
nej vel for så skal i jo havde et transport firma

repræsenterer med dette indlæg mig selv og ikke min mor

Fra : Flemming Mahler Lars~

Dato : 07-03-02 10:38

Jeanette wrote:

> ØØhhh
> Hvad har det lige med internet at gøre
> kan TDC arrangere transport af et par 100 tusinde tønder olie
> nej vel for så skal i jo havde et transport firma

Analogien er, at når Føtex er ejet af Dansk Supermarked, som igen er
ejet af Mærsk, så hvorfor burde man ikke kunne forvente at Føtex kan
arrangere rå olie, i relation til VIP's bemærkning om at:

(( Flemming ))
--
Flemming Mahler Larsen, Media & Portal Technology @ TDC Internet
http://card.netfactory.dk/ , +45 3552 6452

Fra : Mads Lie Jensen

Dato : 07-03-02 10:50

On Thu, 07 Mar 2002 10:37:30 +0100, Flemming Mahler Larsen
<mahler@DK.net> wrote:

>"Men netop fordi det foregår i 2 forskellige
>firmaer i TDC, skulle *alt* fjernes af det ene firma og derefter

Så længe TDCs søster-/bror-/fætter-/kusine-selskaber også hedder noget
med TDC og der køres stort opsatte tv-reklamer med 'TDC - vi er det
firma du vil snakke med om det hele' (noget i den dur) så er de efter
min mening selv ude om det. Hvem kan overhovedet overskue hvilket
tdc-firma som gør hvad?
De kan jo ikke engang blive enige med dem selv. (Jo, jeg har snakket
_alt_ for meget med dem de sidste par dage og fået _alt_ for lidt ud af
det - faktisk intet)

http://www.gartneriet.dk

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 07-03-02 10:58

> [...]
> med TDC og der køres stort opsatte tv-reklamer med 'TDC - vi er det
> firma du vil snakke med om det hele' (noget i den dur) så er de efter

Det er ET af firmaerne der har det slogan, nemlig TDC Tele Danmark

http://www.harrys-kaelder.dk/ - Mødes vi fredag?

Fra : Simon Skals

Dato : 07-03-02 11:09

It seems Martin Højriis Kristensen wrote:
>Det er ET af firmaerne der har det slogan, nemlig TDC Tele Danmark

Men det er nok lidt svært at holde styr på for kunderne.

Den store opblødning kommer vel først den dag, folk i daglig tale
begynder at kalde selskaberne OnCable, Opasia, Zillion, osv.

--
Simon Skals <spam@gid.dk>

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 07-03-02 11:16

"Simon Skals" <spam@gid.dk> skrev i en meddelelse
> Men det er nok lidt svært at holde styr på for kunderne.

Det er rigtigt.
Jeg synes bare det er irriterende at folk den ene dag anklager TDC for
monopoltilstande og for at udnytte markedslederpositionen, og den næste
dag klager over at TDC har foretaget en opsplitning

http://www.harrys-kaelder.dk/ - Mødes vi fredag?

Fra : Jeanette

Dato : 07-03-02 13:41

> [...]
> monopoltilstande og for at udnytte markedslederpositionen, og den næste
> dag klager over at TDC har foretaget en opsplitning

Hmm anklaget er der ikke noget med at i skal sænke jeres priser 20% så ville
jeg
nærmere kalde det en dom så vidt jeg ved er at når en er anklaget er det
noget men mener
men i har da fået en dom ikke

Fra : Klitgaard

Dato : 07-03-02 16:04

"Jeanette" <New@new.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
ville
> jeg
> nærmere kalde det en dom så vidt jeg ved er at når en er anklaget er det

Jeg forstår ikke dit indlæg. Prøv at sætte nogle kommaer eller i det
mindste læse det igennem før du poster.

--
....Klitgaard

Fra : Jeanette

Dato : 08-03-02 01:20

"Klitgaard" <na@na.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> --
> ...Klitgaard

Jeg forstår ikke(,) dit indlæg. Prøv at sætte nogle kommaer eller i det

Jeg øver mig lidt

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 07-03-02 16:06

"Jeanette" <New@new.dk> skrev i en meddelelse
> men i har da fået en dom ikke

Nej, jeg har aldrig fået en dom for noget som helst.

http://www.harrys-kaelder.dk/ - Mødes vi fredag?

Fra : Jeanette

Dato : 08-03-02 01:19

Nu, bliver, jeg, forviret, (Citat kommaer for egen regning "Jeg
repræsenterer med dette indlæg mig selv og ikke TDC Internet")
er ,det ,det ,du ,mener ,eller ,er ,det ,at ,TDC ,ikke ,har ,fået ,en ,dom
,.(,.Rå ,Kobber)+((TDC ,mobil)Formodentligt ,snart,))
/Næste, (TDC ,Internet)
uddyb ,dig ,venligst ,næremere.

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 08-03-02 17:43

> uddyb ,dig ,venligst ,næremere.

Din kommatering er til grin og du quoter som en hest.
Men pointen er: Jeg har ikke fået nogen dom

http://www.harrys-kaelder.dk/ - Mødes vi fredag?

Fra : Palle Hans Jensen

Dato : 08-03-02 22:02

A dude from the usenet called "Martin Højriis Kristensen"
<usenet@makr.dk> wrote:

>Din kommatering er til grin og du quoter som en hest.
>Men pointen er: Jeg har ikke fået nogen dom

- Selvom jeg er tæt på at være enig så er der jo noget galt?!

Hvem har sagt at DU har fået en dom for noget?

--
Med venlig hilsen / Best regards
Palle Hans Jensen

"I took the initiative in creating the internet" - Al Gore

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 09-03-02 11:28

"Palle Hans Jensen" <diesel@lazy.dk> skrev i en meddelelse
> Hvem har sagt at DU har fået en dom for noget?

Jeanette sagde:
"men i har da fået en dom ikke"

Jeg ved ikke hvem hun mener jeg skulle have fået den sammen med, men det
nærmer sig da æreskrænkelse...

http://www.harrys-kaelder.dk/ - Mødes vi fredag?

Fra : Jeanette

Dato : 09-03-02 00:24

> Din kommatering er til grin og du quoter som en hest.
> Men pointen er: Jeg har ikke fået nogen dom

Hvordan quoter en hest ?
Og kan du ikke lige fortælle mig hvor meget TDC bruger på reklame
da jeg arbejde for et firma betalte de 20.000 dkr for at få en reklame blok
hmm det er sku da godt at vide i bruger pengende fornuftigt og har rigeligt
af dem
efter jeres "lille" overskud LOL

Fra : Lasse Jarlskov

Dato : 09-03-02 01:00

On Sat, 9 Mar 2002 00:24:25 +0100, "Jeanette" <New@new.dk> wrote:

>hmm det er sku da godt at vide i bruger pengende fornuftigt og har rigeligt
>af dem
>efter jeres "lille" overskud LOL

Hvad snakker du om? og hvorfor bliver du ved med at tiltale Martin i
flertal?

/Jarlskov

Fra : Jeanette

Dato : 09-03-02 01:05

Undskyld TDC
hmm det er sku da godt at vide TDC Bruger pengende fornuftigt og har
rigeligt af dem
efter TDC's "lille" overskud LOL

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 09-03-02 11:29

> Undskyld TDC
> hmm det er sku da godt at vide TDC Bruger pengende fornuftigt og har
> rigeligt af dem
> efter TDC's "lille" overskud LOL

Samtlige dine indlæg indtil videre har IMHO været noget vrøvl der var
umuligt at finde hoved og hale i.
Hvis du vil have et seriøst svar må du altså lige sætte dig ned og tænke
indlægget igennem inden du skriver.

http://www.harrys-kaelder.dk/ - Mødes vi fredag?

Fra : VIP

Dato : 08-03-02 01:07

> [...]
| monopoltilstande og for at udnytte markedslederpositionen, og den næste
| dag klager over at TDC har foretaget en opsplitning

Jeg forstår udmærket at man foretager opsplitninger.
Men så må man også tydeliggøre opsplitningerne
for kunderne - ikke mindst i TDC-reklamerne, som
vi jo bliver tæppebombet med pt.
Det svi´er jo kun til TDC's egen røv at kunderne
ikke kan hitte ud af det og derfor bliver sure.

VIP

Fra : TBC

Dato : 08-03-02 03:20

> Jeg synes bare det er irriterende at folk den ene dag anklager TDC for
> monopoltilstande og for at udnytte markedslederpositionen, og den næste
> dag klager over at TDC har foretaget en opsplitning

....Sikkert fordi det er irriterende for folk at det forholder sig som det
gør ?

Der er jo som reglen altid et fokus der irriterer den enkelte der giver lyd
fra sig. Som f.eks "jeg kan ikke vælge andre ISP'ere hvis jeg også vil have
telefon" eller "jeg kan ikke overskue TDC koncernen eller deres produkter"

Dermed ikke være sagt at alt er TDC's skyld. F.eks er de unden indflydelse
på om f.eks Tele2 også skulle tilbyde ADSL som tillægs produkt. Selve
kobberproblematikken er dog nok noget mere kompleks.

TBC

Fra : Mads Lie Jensen

Dato : 07-03-02 12:15

On Thu, 7 Mar 2002 10:57:32 +0100, "Martin Højriis Kristensen"
<usenet@makr.dk> wrote:

>"Mads Lie Jensen" <mads@gartneriet.dk> skrev i en meddelelse
>
>Det er ET af firmaerne der har det slogan, nemlig TDC Tele Danmark

Men hvad hjælper det mig og alle andre når vi ikke kan finde rundt i
hvem der er hvem og hvem der gør hvad? Det kan de jo tilsyneladende ikke
engang hos div. kundeservice og salgsafdelinger - når man ringer til de
numre der står i ens papirer for man at vide man skal snakke med nogle
andre. Når man så snakker med dem siger de man skal snakke med dem man
lige har haft i røret.

Hvor meget hjælper det mig?

http://www.gartneriet.dk

Fra : Allan Olesen

Dato : 07-03-02 12:43

"Martin Højriis Kristensen" <usenet@makr.dk> wrote:

>Det er ET af firmaerne der har det slogan, nemlig TDC Tele Danmark

Det står moderselskabet frit for at få styr på sit datterselskabs
belastning af TDC-navnet. Ellers ligger TDC-koncernen, som den har
redt.

--
Allan Olesen, Lunderskov.

Fra : TBC

Dato : 08-03-02 03:29

"Allan Olesen" <aolesen@post3.tele.dk> skrev i en meddelelse

> Det står moderselskabet frit for at få styr på sit datterselskabs
> belastning af TDC-navnet. Ellers ligger TDC-koncernen, som den har
> redt.

Jeg tror sku' det er med vilje (maketing). For de fleste er TDC blot det der
tidligere var TeleDanmark. Lur mig om der ikke skulle ligge en overordnet og
helt bevidst strategi bag det. Det passer jo meget godt at kunderne ser TDC
Tele Danmark reklamen som værende blot/hele TDC "Dem der vil samle trådende
for dig" ...Så ledes man jo netop til at tro at det må være det hele (altså
hele TDC koncernen med internet; mobil; fastnettelefon osv)

TBC

Fra : Peter Brodersen

Dato : 08-03-02 02:21

<usenet@makr.dk> wrote:

>Det er ET af firmaerne der har det slogan, nemlig TDC Tele Danmark

Dvs. vi er enige om at det er et TDC-firma, der bidrager til
TDC-forvirringen? Det kan man altså ikke klandre kunder for.

--
- Peter Brodersen

Fra : Jesper Skriver

Dato : 08-03-02 10:14

On Fri, 08 Mar 2002 02:21:16 +0100, Peter Brodersen wrote:

> Dvs. vi er enige om at det er et TDC-firma, der bidrager til
> TDC-forvirringen? Det kan man altså ikke klandre kunder for.

Der står "Tele Danmark" over det hele i den reklame, og kun et
lille TDC logo i hjørnet ...

--
Jesper Skriver, CCIE #5456
FreeBSD committer

Fra : Allan Olesen

Dato : 08-03-02 14:07

Jesper Skriver <harvest@wheel.dk> wrote:

>Der står "Tele Danmark" over det hele i den reklame, og kun et
>lille TDC logo i hjørnet ...

Og hvor godt har man fået kommunikeret ud til omverdenen, at TDC og
Tele Danmark ikke er det samme?

--
Allan Olesen, Lunderskov.

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 08-03-02 17:44

> Og hvor godt har man fået kommunikeret ud til omverdenen, at TDC og
> Tele Danmark ikke er det samme?

Tydeligvis ikke godt nok...

http://www.harrys-kaelder.dk/ - Mødes vi fredag?

Fra : Lasse Jarlskov

Dato : 09-03-02 00:28

On Fri, 8 Mar 2002 17:44:02 +0100, "Martin Højriis Kristensen"
<usenet@makr.dk> wrote:

>Tydeligvis ikke godt nok...

Jeg synes ikke det virker som om TDC-koncernen ønsker at signalere til
omverdenen at den består af forskellige firmaer.
Det virker snarere som om at det billede man ønsker at tegne er
TDC-koncernen som en enhed, der markedsfører forskellige brands på
forskellige markeder.
Disse brands er Boomtown (Internetcafeer), TDC Mobil (mobiltelefoni),
TeleDanmark (fastnet-telefoni), OnCable (kabeltv), Opasia (Internet,
privat), Zillion (Internet, erhverv) samt De Gule Sider
(telefonbøger).

/Jarlskov

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 09-03-02 11:31

> Jeg synes ikke det virker som om TDC-koncernen ønsker at signalere til
> omverdenen at den består af forskellige firmaer.

Dunno, men det står ret klart her:
http://www.tdc.dk/tdc/menu/sm0012.htm

http://www.harrys-kaelder.dk/ - Mødes vi fredag?

Fra : Peter Brodersen

Dato : 09-03-02 12:44

On Sat, 9 Mar 2002 11:30:58 +0100, "Martin Højriis Kristensen"
<usenet@makr.dk> wrote:

>Dunno, men det står ret klart her:
>http://www.tdc.dk/tdc/menu/sm0012.htm

Øh, hvad står ret klart? At en undersøgelse har vist, at de godt ved
at "TDC" skulle være det nye navn? Hvad har det med at gøre, at de
også skulle vide, at "Tele Danmark" er en underafdeling? Det _er_
altså ikke logisk, medmindre man har sin daglige arbejdsgang og er
vant til at kigge på organisationsdiagrammerne.

--
- Peter Brodersen

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 09-03-02 12:46

"Peter Brodersen" <professionel@nerd.dk> skrev i en meddelelse
> Øh, hvad står ret klart?

hmm, mit forsøg på deeplink slog fejl. Jeg ville have linket til siden
om datterselskaberne
Pointen var egentlig bare at jeg ikke tror at der er et overordnet ønske
om at fremstille de mange selskaber som 1

http://www.harrys-kaelder.dk/ - Mødes vi fredag?

Fra : Allan Olesen

Dato : 09-03-02 13:17

"Martin Højriis Kristensen" <usenet@makr.dk> wrote:

>Pointen var egentlig bare at jeg ikke tror at der er et overordnet ønske
>om at fremstille de mange selskaber som 1

Er der så et overordnet ønske om det modsatte?

--
Allan Olesen, Lunderskov.

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 09-03-02 13:24

> Er der så et overordnet ønske om det modsatte?

Hvad ved jeg?

http://www.harrys-kaelder.dk/ - Mødes vi fredag?

Fra : Allan Olesen

Dato : 09-03-02 13:46

"Martin Højriis Kristensen" <usenet@makr.dk> wrote:

>Hvad ved jeg?

Så er det vel også forståeligt, at vi udenforstående er mindst lige så
meget i tvivl om TDC navngivningspolitik.

--
Allan Olesen, Lunderskov.

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 09-03-02 13:51

> Så er det vel også forståeligt, at vi udenforstående er mindst lige så
> meget i tvivl om TDC navngivningspolitik.

Det er jo ikke navngivningen der er tvivl om men den bagvedliggende
tanke

http://www.harrys-kaelder.dk/ - Mødes vi fredag?

Fra : Allan Olesen

Dato : 09-03-02 18:24

>Det er jo ikke navngivningen der er tvivl om men den bagvedliggende
>tanke

Du læste vist mit indlæg lidt vel hurtigt. Jeg skrev ikke
"navngivning" men "navngivningspolitik", hvilket gerne skulle være ret
tæt relateret til den bagvedliggende tanke.

--
Allan Olesen, Lunderskov.

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 09-03-02 19:32

> Du læste vist mit indlæg lidt vel hurtigt. Jeg skrev ikke
> "navngivning" men "navngivningspolitik", hvilket gerne skulle være ret
> tæt relateret til den bagvedliggende tanke.

Men den almindelige bruger har heller ikke behov for at kende den
bagvedliggende politik, sålænge han kender dens resultat

http://www.harrys-kaelder.dk/ - Mødes vi fredag?

Fra : Allan Olesen

Dato : 10-03-02 09:38

"Martin Højriis Kristensen" <usenet@makr.dk> wrote:

>Men den almindelige bruger har heller ikke behov for at kende den
>bagvedliggende politik, sålænge han kender dens resultat

Jamen, resultatet kan han da heller ikke finde ud af. Det burde
efterhånden stå klart.

--
Allan Olesen, Lunderskov.

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 10-03-02 10:47

> Jamen, resultatet kan han da heller ikke finde ud af. Det burde
> efterhånden stå klart.

Ja.
Jeg synes bare du msibrugte mit "hvad ved jeg"

http://www.harrys-kaelder.dk/ - Mødes vi fredag?

Fra : Allan Olesen

Dato : 10-03-02 11:36

"Martin Højriis Kristensen" <usenet@makr.dk> wrote:

>Jeg synes bare du msibrugte mit "hvad ved jeg"

Hvorfor? Uanset at du har travlt med at distancere dig fra TDC incl.
diverse datterselskaber, må man formode, at dit kendskab til tankerne
bag navngivningen i hvert fald ikke er mindre end den typiske kundes.

--
Allan Olesen, Lunderskov.

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 10-03-02 11:42

> Hvorfor? Uanset at du har travlt med at distancere dig fra TDC incl.
> diverse datterselskaber, må man formode, at dit kendskab til tankerne
> bag navngivningen i hvert fald ikke er mindre end den typiske kundes.

Vi kører i ring.
Der er forskel på selve navngivninge og den bagvedliggende politik.
Navngivningen er jeg helt på det rene med, men erfarer at det ikke
gælder generelt.
Politikken ved jeg intet om, og jeg synes heller ikke det er relevant
for forbrugeren.
Jeg opfattede den måde du kommenterede mit "hvad ved jeg" på som:
"Når du ikke ved hvordan politikken er, hvordan skal den almindelige
bruger så kunne kende politikken og de resulterende navne."
Jeg mener ikke brugeren har behov for at kende politikken, og jeg kan
ikke se hvorfor man ikke kan kende navnene uden at kende politikken.
Hvis jeg har misforstået meningen med dit svar så beklager jeg.

http://www.harrys-kaelder.dk/ - Mødes vi fredag?

Fra : Allan Olesen

Dato : 10-03-02 18:30

"Martin Højriis Kristensen" <usenet@makr.dk> wrote:

>Vi kører i ring.

Ja. Over and out.

--
Allan Olesen, Lunderskov.

Fra : Jens

Dato : 09-03-02 13:56

> Pointen var egentlig bare at jeg ikke tror at der er et overordnet ønske
> om at fremstille de mange selskaber som 1

Øh? Så må det da med rette kunne konstateres at det ikke går særligt godt,
for de fleste jeg snakker med om telefoni/ADSL osv. omtaler TDC og evt.
datterselskaber som værende ét selskab. Så TDC burde gøre noget ved det
overordnede ønske, såfremt det er hensigten.

Det fremgår f.eks. heller ikke særligt klart/tydeligt at det er Zillion der
står bag ved Pro@ccess ADSL, når man modtager en ordrebekræftelse fra TDC
(TDC brevpapir), og det eneste der står er at man kan ringe til Zillion
support såfremt man ønsker telefonsupport. Jeg kunne forstå hvis der udover
TDC logo også var et Zillion logo på papiret.
Bare min usle mening....

Jens

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 09-03-02 14:06

"Jens" <jjonsson@_NOSPAM_get2net.dk> skrev i en meddelelse
> Øh? Så må det da med rette kunne konstateres at det ikke går særligt
godt,

Ja

> Det fremgår f.eks. heller ikke særligt klart/tydeligt at det er
> [...]

Er det ikke TDC Internet's brevpapir?

http://www.harrys-kaelder.dk/ - Mødes vi fredag?

Fra : Jens

Dato : 09-03-02 14:36

> Zillion der
> TDC
>
> Er det ikke TDC Internet's brevpapir?

Nej, der er kun TDC logo på papiret. Der står skrevet at man kan kontakte
Zillion support bla. bla. bla.
Det havde da være smartere hvis det var et brevpapir med Zillion logo på.

Jens

Fra : Mads Lie Jensen

Dato : 09-03-02 15:18

On Sat, 9 Mar 2002 14:05:31 +0100, "Martin Højriis Kristensen"
<usenet@makr.dk> wrote:

>Zillion der
>TDC
>
>Er det ikke TDC Internet's brevpapir?

Det er jo så spørgsmålet.

Øverst er det femfarvede blomstrede logo og der står 'Tele Danmark'
(Lige som på kuverten) I bunden af papiret er et TDC-logo, der står
Zillion Kundecenter, ved siden af det står der TDC Internet A/S - og
brevet er derudover underskrevet Tdk Partnersalg ...

Så hvem er det fra?

http://www.gartneriet.dk

Fra : Jens

Dato : 09-03-02 23:55

> [...]
> Zillion Kundecenter, ved siden af det står der TDC Internet A/S - og
> brevet er derudover underskrevet Tdk Partnersalg ...

Sådan et har jeg aldrig fået, selvom jeg har bestilt alle mine kunders
Pro@ccess gennem partnersalg.

Jens

Fra : Mads Lie Jensen

Dato : 10-03-02 09:16

On Sat, 9 Mar 2002 23:54:36 +0100, "Jens" <jjonsson@_NOSPAM_get2net.dk>
wrote:

>Sådan et har jeg aldrig fået, selvom jeg har bestilt alle mine kunders
>Pro@ccess gennem partnersalg.

Nu var det faktisk også (endnu) en annullering af en
Pro@ccess-bestilling. Måske de tager lidt lettere på den slags?

At gi' mig det som jeg bestiller har de endnu ikke evnet...

http://www.gartneriet.dk

Fra : Peter Brodersen

Dato : 09-03-02 01:57

On 08 Mar 2002 09:14:12 GMT, Jesper Skriver <harvest@wheel.dk> wrote:

>Der står "Tele Danmark" over det hele i den reklame, og kun et
>lille TDC logo i hjørnet ...

Problemet er, at udmeldingen var, at "Tele Danmark nu hedder TDC". At
der er en afdeling ved navn "TDC Tele Danmark" er ikke nødvendigvis
den logiske konklusion.

Jeg vil stadigvæk holde til at der kunne have været gjort umådeligt
for at undgå forvirring. Og tilsvarende meget for at undgå at
_bidrage_ til forvirring (hvilket "TDC Tele Danmark" unægteligt gør).

--
- Peter Brodersen

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 07-03-02 10:48

> Det er også for dårligt at Føtex-medarbejderen ikke
> kan arrangere
> Hvad har det lige med internet at gøre

Som Flemming skriver så har TDC Internet omtrent lige så meget tilfælles
med TDC Tele Danmark som Mærsks olietanker-division har med Føtex

http://www.harrys-kaelder.dk/ - Mødes vi fredag?

Fra : VIP

Dato : 08-03-02 01:09

| "Jeanette" <New@new.dk> skrev i en meddelelse
|
| Som Flemming skriver så har TDC Internet omtrent lige så meget tilfælles
| med TDC Tele Danmark som Mærsks olietanker-division har med Føtex

Men det er åbenbart ikke så soleklart for kunderne,
som TDC trods alt skal leve af.

VIP

Fra : Amazing Pudding

Dato : 08-03-02 17:00

> Som Flemming skriver så har TDC Internet omtrent lige så meget tilfælles
> med TDC Tele Danmark som Mærsks olietanker-division har med Føtex

Både TDC Internet og TDC Tele Danmark sælger trods alt ADSL-forbindelser.
Men du mener måske at en af de to TDC afdelinger har lige så lidt forstand
på ADSL som Mærsk har på dagligvarepriserne? Det lyder sandelig ikke
betryggende

A.P.