MS Windows
briani 27239
Hvordan er det nu liige...
Fra : spokie

Dato : 04-03-02 22:55

Hvordan er det nu liige med Win XP pro og adsl mener har læst herinde noget
om xp tager 20 % af farten ??
Har jeg misforstået noget angående det første?

Jeg tænker mere på at jeg godt nok først til 15/4-02 får jeg adsl hvad var
det man skulle gøre for at det skulle kører med fuld power på?

Fra : Madsen

Dato : 04-03-02 23:06

spokie skrev:

> Hvordan er det nu liige med Win XP pro og adsl mener har læst
> herinde noget om xp tager 20 % af farten ??
> Har jeg misforstået noget angående det første?

I mine øjne er det noget ævl, eller rettere, så kan du næppe mærke
forskel på ydelsen ved at ændre på det, men det er der sikkert
andre der hårdnakket vil påstå at de kan. Jeg siger blot hvad jeg
mener om den sag, med fare for at få et par drag over nakken.

Der er et link her der fortæller noget om det:
<http://www.tweakguiden.dk/shownews.php?id=46>

Madsen.

Fra : Kenneth Olsen

Dato : 04-03-02 23:09

spokie skrev:

> [...]
>
> Jeg tænker mere på at jeg godt nok først til 15/4-02 får jeg adsl hvad var
> det man skulle gøre for at det skulle kører med fuld power på?

Tror ikke på det, har selv XP Pro og en 1024/256 linie fra Tiscali, og
jeg kan suge med 110 kb/sec, og skulle windows så ta 20% af min line så
hænger det ikke lige sammen.

--
Kenneth Olsen kenneth@olsen.dk http://www.kenneth.olsen.dk
"Det er en sund interesse der får folk til at undre sig over dagligdags

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 04-03-02 23:33

Mon, 04 Mar 2002 23:08:57 +0100, skrev Kenneth Olsen
<kenneth@olsen.dk>:

>Tror ikke på det, har selv XP Pro og en 1024/256 linie fra Tiscali, og
>jeg kan suge med 110 kb/sec, og skulle windows så ta 20% af min line så
>hænger det ikke lige sammen.

Det XP gør, hvis man ikke ændrer det i indstillingerne, at den
tager 20 % af ens samlede netværkskapacitet, så med blot et 10
mb/s netkort har man stadig 8 mb/s tilbage til surf og det rækker
vidst til de adslhastigheder folk har.
--
med venlig hilsen
Knud