MS Windows
briani 27239
Ddhelp
Fra : dorf

Dato : 04-03-02 21:59

Daw NG

Subjekt kommer ofte som fejlmeddelse, i dialog boksen "Programmet har
udført en ulovlig handling bla.bla.."
Fx når jeg kører Max Payne

Hvad betyder det? Kan det afhjælpes?

MVH
/dorf

Fra : Morten

Dato : 04-03-02 22:07

> Subjekt kommer ofte som fejlmeddelse, i dialog boksen "Programmet har
> udført en ulovlig handling bla.bla.."

Søg på ddhelp på www.google.com - så får du bl.a. dette:
http://www.generation.net/~hleboeuf/ddhelp.htm

Der er flere links, alt efter hvad der kommer efter "bla.bla.."

Mvh.
Morten

Fra : Morten

Dato : 04-03-02 22:15

> Søg på ddhelp på www.google.com - så får du bl.a. dette:
> http://www.generation.net/~hleboeuf/ddhelp.htm
> Der er flere links, alt efter hvad der kommer efter "bla.bla.."

Jeg ku' ikke lade være at rode lidt (blev nysgerrig), så her kommer
lidt hjælp til de sløve, fundet på
http://www.talonsoft.com/techsupport/gamehelp/maxpayne2.php:

Q: Max Payne crashes at startup with a DDHelp.exe and a Winmm.dll error.

ANSWER
Go to your movies folder in your Max Payne directory and either move the
movie file to a new location or rename it to something else. This has solved
some problems.

Mvh.
Morten