Katte skal flyve i 14 timer!
Fra : Rasmus

Dato : 04-03-02 21:32

Nu har jeg endelig fået styr på diverse vaccinationer, papirer etc. og om 3
uger skal mine 2 katte sidde 14 timer i en lille boks under sædet i et fly.

For at de får det så behageligt som overhovedet muligt, ville jeg lige høre
om der er andre der har prøvet en længere flytur med deres kat(te) ? Nogen
gode råd måske ?

Holder kattene sig i 14 timer eller kan de mon finde på at tisse/prutte i
kasserne (de er begge 2 100% renlige).

Og til sidst et lidt langt ude spørgsmål, men alligevel; Kender nogen et
godt katteinternat i Toronto, Canada ?

På forhånd tak for jeres hjælp...

--
(c:
Rasmus

Fra : Camilla Baird

Dato : 04-03-02 22:12

Det er egt min erfaring at katte kan holde sig meget længe når de
skal... Jeg har fløjet med kat i kabinen til Boston via London - også en
ganske lang tur... Min kat havde en lille Carte DÓr str bakke med i sin
bløde kattetaske - det var fint. Samme situation da vi skulle hjem fra
Oregon og hun var højgravid.
Mgt katteinternat i Toronto - det kan jeg ikke hjælpe dig med, men jeg
kender måske nogen der kan...
mvh Camilla