MS Windows
briani 27239
Gider I ikke gøre mig en tjeneste?
Fra : Flemming Jensen

Dato : 04-03-02 20:24

Hej gruppe.

Jeg har haft Win Xp eng version siden den dag jeg fik tilbudet om at købe
det.

Det eneste minus er dog, at ingen winamp versioner kører ordenligt på min
maskine.

Det sker; Når man har en liste på mindst en 2 -3 sange (eller mange flere
selvfølgelig) og spoler med pil til højre eller nummer 6 på nummerne til
højre på tastaturet.

Hvis jeg spoler én hel sang igennem så den skifter til en anden sang går
skidtet i stå. Efter et par minutter kan jeg dog lukke winamp ned med
taskmanager.

Håber I gider, at teste om I kan spole i en 2 -3 sange uden at går i stå.

Eller om der er en fix eller ligende.

800mhz Duron
Ikke oc.

Mvh
Flemming

Fra : Morten Lorenzen

Dato : 04-03-02 20:32

"Flemming Jensen" <FJprivat@post.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> taskmanager.
>
> Håber I gider, at teste om I kan spole i en 2 -3 sange uden at går i stå.

Sjovt... Min XP DK havde samme problem.
Men jeg hentede en update til mit lydkort. Og vupti! - Så virkede det.

-M

Fra : Flemming Jensen

Dato : 04-03-02 20:44

"Morten Lorenzen" <Morten@Lorenzen.as> wrote in message
> Sjovt... Min XP DK havde samme problem.
> Men jeg hentede en update til mit lydkort. Og vupti! - Så virkede det.

Tak for tilbagemelding. Jeg har et onboard lydkort kun på et soltek bundkort
et eller andet med 75 hedder det. Det har det der red storm overclocking.

Jeg ved ikke rigtig hvilken opdatering jeg skal hente.
Mvh
FJ

Fra : Morten Lorenzen

Dato : 04-03-02 21:01

> [...]
bundkort
> et eller andet med 75 hedder det. Det har det der red storm overclocking.

Start med at disable dit lydkort og smid de få 100 kr. efter et rigtigt
lydkort.

> Jeg ved ikke rigtig hvilken opdatering jeg skal hente.

Prøv hos din bundkortproducent.

-M

Fra : Flemming Jensen

Dato : 04-03-02 21:10

> Start med at disable dit lydkort og smid de få 100 kr. efter et rigtigt
> lydkort.

Nej hvorfor ? Det virker til mit brug.

> Prøv hos din bundkortproducent.

Ja. Meget logisk. Gør jeg så

Fra : Morten Lorenzen

Dato : 04-03-02 21:20

> "Morten Lorenzen" <Morten@Lorenzen.as> wrote in message
>
> Nej hvorfor ? Det virker til mit brug.

Fordi det sagtens kan være problemet med din pc.

> Ja. Meget logisk. Gør jeg så

Rart at høre det fra andre end mig selv

-M

Fra : fusty

Dato : 04-03-02 21:03

Hvis det er betaen af Winamp, tror jeg måske det kan være det....
jeg har i hvert fald haft nogen gange hvor Winamp bare lukkede lige
pludselig i den der nyeste betaversion, så nu er jeg gået tilbage til det
gamle.

-Rune

Fra : Morten Lorenzen

Dato : 04-03-02 21:21

"fusty" <fusty@nerdygamer.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> jeg har i hvert fald haft nogen gange hvor Winamp bare lukkede lige
> pludselig i den der nyeste betaversion, så nu er jeg gået tilbage til det

Bruger 2.65 lite, funker perfekt.

-M

Fra : Martin Bilgrav

Dato : 04-03-02 21:30

> Bruger 2.65 lite, funker perfekt.
>
> -M

du kunne jo også prøvet at update din WMP til 7.1 samt de seneste codecs,
fra ms.com

mvvh
martin

Fra : Flemming Jensen

Dato : 04-03-02 22:51

Har nu opdateret til de nyeste driver fra solteks hjemmeside.
Nu kunne jeg vælge WinXp under system, som jeg ikke kunne før.

Men... Den kører stadig fast :( Den gør det kun i XP, win 2000 DK og Win 98
SE gør den det ikke.

Surt :(

Mvh
FJ

Fra : Jesper Nielsen

Dato : 05-03-02 09:27

> [...]
> Nu kunne jeg vælge WinXp under system, som jeg ikke kunne før.
>
> Men... Den kører stadig fast :( Den gør det kun i XP, win 2000 DK og Win

Prøv Beoplayer istedet!
Den kører bare ti-fire på min XPpro maskine, og så er den tilmed ti gange
mere lækker at lege med.
Fåes gratis på www.beoplayer.com

Mvh

Jesper Nielsen
aka
Frodo Nifinger
--
Det er menneskeligt at fejle, men hvis man ønsker virkeligt at lave kage i
den, må man tage en computer til hjælp

Fra : Flemming Jensen

Dato : 05-03-02 14:36

"Jesper Nielsen" <Jni@tdcadsl.dk> wrote in message
> Prøv Beoplayer istedet!
> Den kører bare ti-fire på min XPpro maskine, og så er den tilmed ti gange
> mere lækker at lege med.
> Fåes gratis på www.beoplayer.com

Takker! Den er dejlig :) Den beholder jeg.

Mvh
FJ

Fra : hardy

Dato : 06-03-02 18:56

"Flemming Jensen" skrev d. 04-03-02 20:24 dette indlæg :
> [...]
> taskmanager.
>
> Håber I gider, at teste om I kan spole i en 2 -3 sange uden at går i

Du kan gå ind på Soltek hjemmeside og daunloade de nyeste driver til dit
bundkort 4 in 1 driver set det er næsten helt sikkert at din lyd på
bundkortet er noget der heder ac97 så skulle der være mulighed for at du
får løst dit problem.

MVH Hardy

http://www.kandu.dk/