Kan ikke uploade subweb!!!
Fra : Jørgen Riishøj

Dato : 04-03-02 20:37

Når jeg forsøger at uploade et subweb til min webserver, får jeg
følgende fejl:

Serverfejl: The web server you are using does not support
creating, renaming or deleting subwebs from the FrontPage client.
You must ask your ISP og web server administrator to create,
rename og delete your subweb.

Support på mit webhotel siger, at der er en uløst bug i FPSE, som
kan gøre det umuligt at uploade subwebs. Jeg har talt med flere
om problemet, men de har aldrig hørt om det! Hvad går der mon
galt? Ligger fejlen i mit program eller på serveren??

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 04-03-02 22:38

Det er egentlig forkert at kalde det en fejl. Serveren understøtter
bare ikke den funktion.

Fra : Jørgen Riishøj

Dato : 05-03-02 23:02

> Det er egentlig forkert at kalde det en fejl. Serveren understøtter
> bare ikke den funktion.

Jeg har foreholdt support på mit webhotel dit svar, men de nægter
hårdnakket, at serveren (enavn.dk) ikke understøtter FP subwebs! De
påstår, at der er hundredevis af sites med subwebs på deres server.
Kan der være en fejl i min FP? Hvis jeg åbner mit site på serveren med FP
og prøver at oprette et subweb der, får jeg samme besked som når jeg
forsøger at uploade subwebbet fra min pc.

hilsen riishøj

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 06-03-02 16:27

Det er der heller ikke tale om. Som fejlmeddelelsen siger skal de bare
oprette subwebbet for dig så kan du publishe til det.
Du kan også henvise dem til denne KB artikel:
http://support.microsoft.com/search/preview.aspx?scid=kb;en-us;Q296651
Den kan måske fortælle dem hvorfor det ikke virker.