Hvor ville det være rart
Fra : eli

Dato : 04-03-02 19:46

at høre om andet end Counterstrike herinde.
Enten er det fordi det er så skidegodt( absolut ikke efter min mening)
eller også fordi der er så mange prob. med det at det aldrig kommer til at
virke på den meninge mands maskine.;)
--
M.v.h
Dan

Fra : iddqd@worldonline.dk

Dato : 04-03-02 19:54

eli wrote:

<snip>

DONT FEED THE TROLL!

Fra : Gizmoduck

Dato : 04-03-02 21:00

On Mon, 04 Mar 2002 19:54:01 +0100, "iddqd@worldonline.dk"
<iddqd@worldonline.dk> wrote:

>eli wrote:
>
><snip>
>

>DONT FEED THE TROLL!

det lød ikke så meget som en troll på mig...jeg undrer mig også over
at en flere år gammel mod stadig bliver omtalt så meget...

--

Gizmoduck

-
Everquest
Qaryil the wizard on the Xegony server

Fra : Ukendt

Dato : 04-03-02 21:22

<iddqd@worldonline.dk> wrote:

><snip>
>
>DONT FEED THE TROLL!

Oversættelse for dem som enten ikke kan engelsk (de fleste af os
befinder sig jo i Danmark i skrivende stund) eller ikke ved hvad en
troll er: Eli er kun ude på at starte en diskussion/skænderi om det
ene eller andet, så lad være med at føre diskussionen videre. Tak.

FUT: ?

--
Venlig hilsen
Lars Stokholm

Fra : eli

Dato : 05-03-02 20:12

Ja, jeg ville egentlig godt se folk reaktioner ang. den post.
Men det var ikke ment "ondt" .
Men samtidig mener jeg stadig at det for det meste kun drejer sig om Cs her
i gruppen. Og det er sgu for kedeligt. Men igen, det er jo også et sted hvor
man kan hente hjælp. Og folk syntes åbenbart at have brug for det når det
gælder CS. Og alt respekt for det.

--
M.v.h
Dan

Fra : p@lex

Dato : 05-03-02 21:22

"eli" <eli@popme.dk> skrev

> [...]
hvor
> man kan hente hjælp. Og folk syntes åbenbart at have brug for det når det

Ja som det er nu er der jo ikke rigtigt andre steder for at gå hen ang fsp
spil.

Men nu få vi sikkert snart en gruppe udelukkende til fps

[klippet fra dk.admin.opslag]

Ny gruppe: dk.spil.computer.fps

Beskrivelse:

Forum for brugere af first person shooters (FPS) spil i alle det
afskygninger, raad og spgm. om div. FPS relaterede emner.

Fundats:

Gruppen skal forsøge at indsnævre den debat der kører i dk.spil.computer til
specifikt at omhandle spil af typen FPS (eks. Unreal, counterstrike, quake
osv). Denne type spil har nogle generelle fællestræk på tværs af de
forskellige genre og udgaver som gør det relevant at have en særskilt
gruppe. Eksempelvis hvilken grafiske motor der bruges, multiplayer
funktioner, strategi, problemløsninger osv.

Gruppen skal ikke bruges til at handle spil eller til andre kommercielle
formål. Her henvises der til gruppen: dk.marked.privat.spil.computer

Det er ikke tilladt at uploade binære filer til gruppen såsom nye baner,
udvidelser m.m.

Begrundelse:

Dk.spil.computer er præget af megen støj og emneforvirring, det er svært at
danne sig et overblik over hvad der debatteres og ofte bliver de samme
spørgsmål stillet igen og igen. Ved at udspecificere debatten til flere
undergrupper begrænses problemet. Ligeledes bliver det muligt at styrke
miljøerne omkring de mange forskellige spiltyper der findes på markedet. Det
vil ligeledes være muligt at føre mere generelle diskussioner i "
hovedgruppen" (FPS) som går på tværs af de forskellige spiludgaver.

Navn:

Jeg forslår følgende navn til gruppen: dk.spil.computer.fps

Moderering:

NEJ

Diskussionperiode:

Forslaget er stillet i dag (23/2-02), så diskussionsperioden løber til
14/3-02.

Forslagsstiller:
Morten Sten Andersen

[klippet slut]

Regards Palex

Fra : Kenneth Sørensen

Dato : 05-03-02 00:12

Nååå men ,mon ikke at grunden til at det bliver så meget omtalt er at det
netop er et spil som bare holder 100%

Men jeg kan da selv huske da jeg startede på CS ,dengang syntes jeg at det
var det værste skod,, det var for besværligt at købe våben osv.
Så nu er det faktist det eneste spil jeg gider spille nu,og netop forde man
skal tænke taktist,når man spiller.
Det er da stadig også det spil som bliver spillet mest på nettet,spil som Q3
,UT dem bliver man hurtig træt af .

Fra : daan

Dato : 05-03-02 00:29

Jeg ville bare sige at counterstrike er vist trods alt alligevel noget med
alt for mange uhyrer?
Jeg blev hurtigt bessluttet på at ikke ville spille half life men Halflife:
Counterstrike spekulere jeg stadig lidt på. Halflife siges at have den
bedste intelligente AI overhovedet (trods alt) og HalfLife: counterstrike
siges at have noget ekstra over sig, foruden den AI.
Hvis det ikke var for den uendelige omtale om counterstrike så ville jeg
glemme spillet og aldrig spille det.
Både før jeg købte generation pakken og efter, snakkes der stadig
counterstrike. Det er ok!
Er counter strike under multiplayer helt fri for de uhyrer? eller skal man
møde dem lige så meget både i multi som i singleplayer?

-
David

[]

Fra : daan

Dato : 05-03-02 01:16

PS:
Hov, Jeg mixer vist lidt sammen. Nu når jeg tænker nærmere over det, så er
det vist Opp. Force jeg tror at jeg vil spille engang, takket være omtalen
om CS. Halflife er vel Halflife, nå nej det er det ikke alligevel, hmm!
Noget roderi fra min side!
-
david
Over and out.

[]

Fra : p@lex

Dato : 05-03-02 01:27

> [...]
> Er counter strike under multiplayer helt fri for de uhyrer? eller skal man
møde dem lige så meget både i multi som i singleplayer?

[snip]

Kan du spille CS i Singelplayer? det må da være med brug af bot så, for
ellers render du sgu alene rundt og keder dig, og er det bot vil jeg gerne
havde den, da ingen af de bot jeg har prøvet indeholdt uhyrer.!!!

I multiplayer er der masser af uhyrer, nemlig dine med/modspiller der sidder
rundt om ved de andre skærme *LOL*

Er det bare mig eller er der kommet en ny CS med uhyrer? har endnu ikke mødt
et eneste i de versioner jeg har prøvet.

Fra : p@lex

Dato : 05-03-02 01:29

ok så ikke du havde postet, mens jeg sendte.

Fra : daan

Dato : 05-03-02 03:58

Ok. Så behøver jeg ikke at spørge om der er uhyrer i CS.
Det er der så ikke, siden du siger der ikke er.

Har lige installeret OppForce. Det er det samme uhyggelige og temmelige
kedelige som i halfLife.
Den bliver afinstalleret lige så hurtigt igen.
Kunne da godt lide at prøve CS.
Uden uhyrer er CS nok bedre til mig.

Mærkeligt! Jeg syntes at nogle engang sagde at Oppforce ikke var så meget i
samme retning som selve HL.
Jeg syntes at OppForce bare er det samme monotone pis.
-
David