MS Windows
briani 27239
Hjælp.....!!!!!!!!!!
Fra : Kasper Wittendorff

Dato : 04-03-02 17:58

d skal lige siges at jeg ved at filerne ligger i en mappe spm hedder
FOUND.002 men så ligger der 23 filer ved navn FILE00001.CHK og FILE00002.CHK
osv...

og under TYPE står der: Recovered file fragments.

og d jeg ik rigtig kan forstå er at d er nogel filer som overhovedet ik har
noget med windoes 2000 at gøre.

sagen er den at jeg har delt min HD op i 3 partitioner og jeg har så
installeret win2000 på C: og Win XP på D:
jeg fandt så ud af at jeg ikke ville køre XP så d slettede jeg så.... og en
dag jeg startede min computer op lavede den et eller andet..... så de filer
som lå ude i D roden blev lavede om til de der Recovered file fragments....

kan man ik lave dem om til den orginale fil igen??

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 04-03-02 18:24

"Kasper Wittendorff" <totti50@adslhome.dk> skrev i en meddelelse
> d skal lige siges at jeg ved at filerne ligger i en mappe spm hedder
> FOUND.002 men så ligger der 23 filer ved navn FILE00001.CHK og
FILE00002.CHK
> osv...

Det er så Chkdsk der har fundet nogle dårlige sektorer, da den checkede
disken for fejl !

De dårlige data er så gemt som filer !

Hvis det er rester af tekst-filer, så kan du kigge i dem - så vil der stadig
stå tekst i dem - ihvertfald i det omfang, som Chkdsk har kunnet redde
data'ene fra det defekte område på harddisken.

Jeg ved ikke om de kan reddes på nogen måde, hvis det er andre typer filer ?

Jan

Fra : Luhmann

Dato : 04-03-02 19:03

"Kasper Wittendorff" <totti50@adslhome.dk> wrote in message

> kan man ik lave dem om til den orginale fil igen??

Er det fordi du ikke kunne bruge mit svar på dit spørgsmål som du også
stillede i denne NG igår, at du poster den igen ??? eller har du ikke læst
det? (i så fald kan du finde mit svar her:
news:3c824fd9$0$17230$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk )

--
Mvh. Luhmann

Fra : Peter Loumann

Dato : 04-03-02 20:01

Mon, 4 Mar 2002 17:58:23 +0100, "Kasper Wittendorff"
<totti50@adslhome.dk> wrote:

Det subj. giver temmelig stor sandsynlighed for ikke at få svar.

http://www.usenet.dk/netikette/larm.html

hilsen pelo