Kan det betale sig med en switch ?
Fra : LK.@.

Dato : 04-03-02 18:08

Jeg har et netværk med 3 PC´ere. De sidder alle 3 direkte i en DLink 804
Router, der er tilkoblet en 1 m/bit ADSL-forbindelse. Vil jeg få noget ud af
at sætte en switch mellem PC´erne og routeren ?

/LK

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 04-03-02 19:01

"LK.@." <invent@ofir.dk> wrote in message news:a609mr$mm7$1@sunsite.dk...
> [...]
af
> at sætte en switch mellem PC´erne og routeren ?

Nej, svjv har routeren indbygget switch...

Det ville være tåbelidt at sætte endnu et led ind i systemet

Fra : Jens

Dato : 04-03-02 23:57

"LK.@." <invent@ofir.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
af
> at sætte en switch mellem PC´erne og routeren ?

Nej, D-Link DI-804 indeholder en 4 port 10/100 Mbps switch!

Jens