MS Windows
briani 27239
Hjælp til....
Fra : Kasper Wittendorff

Dato : 04-03-02 17:20

Jeg har mistet nogle ret vigtige filer og jeg ved at de ligger et eller
andet sted på min HD, men jeg kan ik finde dem ved at bruge
søgefunktionen.... jeg tænkte op om man ik kan bruge et eller andet program
eller gøre noget andet for at finde de filer?

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 04-03-02 17:37

"Kasper Wittendorff" <totti50@adslhome.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
program
> eller gøre noget andet for at finde de filer?

Hvis du f.x. ved, at de hedder filnavn.doc, så kan du jo gå ud i en
dos-prompt i roden på drevet og skrive:

dir filnavn.doc /s

..eller

dir fil*.* /s

/s gør at den søger i alle underbiblioteker !

Hvis den stadig ikke finder den, så prøv at tilføje

/ah

så vil den søge efter skjulte filer

/Jan

Fra : Kasper Wittendorff

Dato : 04-03-02 17:57

d skal lige siges at jeg ved at filerne ligger i en mappe spm hedder
FOUND.002 men så ligger der 23 filer ved navn FILE00001.CHK og FILE00002.CHK
osv...

og under TYPE står der: Recovered file fragments.

og d jeg ik rigtig kan forstå er at d er nogel filer som overhovedet ik har
noget med windoes 2000 at gøre.

sagen er den at jeg har delt min HD op i 3 partitioner og jeg har så
installeret win2000 på C: og Win XP på D:
jeg fandt så ud af at jeg ikke ville køre XP så d slettede jeg så.... og en
dag jeg startede min computer op lavede den et eller andet..... så de filer
som lå ude i D roden blev lavede om til de der Recovered file fragments....

kan man ik lave dem om til den orginale fil igen??