MSIE 6.0
Fra : Steffen Damkjær Hans~

Dato : 04-03-02 16:35

Jeg har explorer 6.0 i min win xp-computer og har et træls problem, hver
gang jeg skal logge på internet med mit almindelige modem.
Selv om jeg angiver min adgangskode under forbindelse | instillinger |
egenskaber, har browseren åbenbart skrevet et andet nummer, så snart jeg har
forladt vinduet og er gået derind igen.
Dvs. hvis jeg vælger min forbindelse i opkaldsvinduet, så vælger den dens
egen adgangskode, som naturligvis ikke er rigtig.
Så må jeg skrive den rigtige kode ind hver gang, inden jeg ringer op - eller
siger den, at der ikke kan etableres forbindelse og så er jeg nødt til at
genstart for at komme på igen. Den vil slet ikke forsøge at ringe op til
modemet.

Er der nogen, som har kendskab til dette eller et lignende problem?

Mvh.
Steffen

Fra : Henrik Gemal

Dato : 04-03-02 17:21

Steffen Damkjær Hansen <sdh@email.dk> skrev:

> [...]
> jeg har
> forladt vinduet og er gået derind igen.
>
> Er der nogen, som har kendskab til dette eller et lignende problem?

Prøv at rediger indstillinger inde under Tools -> Internet Options ->
Connections i IE6

Fra : Steffen Damkjær Hans~

Dato : 06-03-02 22:15

> Prøv at rediger indstillinger inde under Tools -> Internet Options ->
> Connections i IE6

Men det har jeg som sagt desværre prøvet. Den laver selv passwordet om igen

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 06-03-02 23:24

Wed, 6 Mar 2002 22:15:13 +0100, skrev "Steffen Damkjær Hansen"
<sdh@email.dk>:

>Men det har jeg som sagt desværre prøvet. Den laver selv passwordet om igen

Du kan ikke regne med antallet af stjerner du ser i
passwordfeltet.

Så prøv at kobl på, uanset om der er 14 stjerner og dit password
kun er på 6 tegn.

--
med venlig hilsen
Knud

Fra : Madsen

Dato : 07-03-02 16:25

Steffen Damkjær Hansen skrev:

> [...]
> forbindelse | instillinger | egenskaber, har browseren
> åbenbart skrevet et andet nummer, så snart jeg har forladt

Win2000 og XP viser som standard flere stjerner end hvad
adgangskoden reelt består af. Årsagen er sikkerhedshensyn.
Prøv at ringe op. Du kan sikkert sagtens få forbindelse.

Madsen.

Fra : Steffen Damkjær Hans~

Dato : 07-03-02 22:42

> [...]
> adgangskoden reelt består af. Årsagen er sikkerhedshensyn.
> Prøv at ringe op. Du kan sikkert sagtens få forbindelse.

Ja, du har ret. Der kan man bare se.
Jeg har dog imidlertid et andet problem, som jeg ikke ved skyldes browseren
eller modemet.
Hvis jeg afbryder, mens jeg kobler op, vil den sige, at der ikke kan
etableres en forbindelse, uanset, hvilken adgangskode, jeg indtaster. Ja,
det vil faktisk sige, at den overhovedet ikke vil ringe op, førend jeg har
genstartet og ringer op påny.

Mvh.
Steffen

Fra : Madsen

Dato : 07-03-02 23:16

> [...]

> adgangskode, jeg indtaster. Ja, det vil faktisk sige, at den
> overhovedet ikke vil ringe op, førend jeg har genstartet og

Det lyder nærmest som et driverproblem til modemet.

Madsen.

Fra : Steffen Damkjær Hans~

Dato : 08-03-02 21:08

> Det lyder nærmest som et driverproblem til modemet.
>
> --
> Med venlig hilsen
> Madsen.

OK, så vil jeg prøve at finde nogle nye drivere til modemet.

Mvh.
Steffen