MS Windows
briani 27239
Et lille program til visning af systemoply~
Fra : Ingrid Bitsch

Dato : 04-03-02 15:50

Hej NG
Kender nogen mon et lille prog. der kan vise type, processor, ram, hd,
serienummer o.s.v.
Jeg skal registrere ca 50 pc'er hvor der hovedsagelig ligger Windows 95, så
ville det være super om jeg havde et sådan program og siden hvar jeg kan
downloade det.

Hilsen Ingrid.

Fra : Johnny Nielsen

Dato : 04-03-02 16:47

"Ingrid Bitsch" <ifb@post.tele.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
Windows 95, så
> ville det være super om jeg havde et sådan program og siden

Mhsys kan gøre det. Jeg kan desværre ikke huske hvor jeg har
downloaded det fra, så jeg har smidt programmet i dk.binaer
subject MHsys.
<a604ie$1pr1$1@news.cybercity.dk>

Johnny Nielsen
http://www.wintip.dk
Artikler, guides og tips til Windows 9x/Me og XP.
Nyt: http://www.wintip.dk/xp/probs/luk/

Fra : Peter Loumann

Dato : 04-03-02 19:55

Mon, 4 Mar 2002 16:46:32 +0100, "Johnny Nielsen"
<johnny@NOSPAMwintip.dk> wrote:

>Mhsys kan gøre det.

Mener du MHSysStat? Kan hentes her

http://perso.club-internet.fr/farzeno/firmware/

Vælg Utilities, så er den nr. 4 på listen.

>Jeg kan desværre ikke huske hvor jeg har
>downloaded det fra,

Kan hentes her

http://perso.club-internet.fr/farzeno/firmware/

Vælg Utilities, så er den nr. 4 på listen.

Jeg har også været glad for den lille sag, men ovre i news:dk.edb fik
jeg i går at vide, at det er et "skod program", hvis man har
scsi-enheder, flere harddiske eller amd-processor.

hilsen pelo