soltek kav 75
Fra : Søren

Dato : 04-03-02 14:09

hej ng

er der nogen der ved om maximum på et soltek er 1,4 ghz eller 1,5??

_________________________________________ Søren Broby ICQ#:151759146 Current
ICQ status: SMS: (Send an SMS message to my ICQ): +2783142151759146 More
ways to contact me: http://wwp.icq.com/151759146

Fra : Mogens

Dato : 04-03-02 14:42

On Mon, 4 Mar 2002 14:09:28 +0100, "Søren" <dsl67285@vip.cybercity.dk>
wrote:

>hej ng
>
>er der nogen der ved om maximum på et soltek er 1,4 ghz eller 1,5??

Det kan køre 12.5 x 133 MHz = 1667 MHz uden problemer

Mvh Mogens

Fra : [SANTA]-Muff Diver

Dato : 04-03-02 19:46

"Mogens" <moveng@portalen.no> skrev i en meddelelse

> Det kan køre 12.5 x 133 MHz = 1667 MHz uden problemer
>
> Mvh Mogens
Ja og på min makkers nyindkøbte var der i maualen nævnt et multiplier på
14,5.Der stod godt nok noget med at det var afhængigt af et eller andet som
jeg ikke kan huske.........Men jeg har selv et og der kan man efter manualen
køre MAX 150 x 12,5 = 1875.

Fra : Søren

Dato : 04-03-02 19:51

tak for hjælpen! det r fordi jeg står med en athlon 1200 som bliver lidt
varm så jeg kunne godt tænke mig en xp jeg ville bare hører hvad max var da
jeg gerne ville beholde mit bundkort!

Fra : Mogens

Dato : 04-03-02 20:49

On Mon, 4 Mar 2002 19:50:42 +0100, "Søren" <dsl67285@vip.cybercity.dk>
wrote:

>tak for hjælpen! det r fordi jeg står med en athlon 1200 som bliver lidt
>varm så jeg kunne godt tænke mig en xp jeg ville bare hører hvad max var da
>jeg gerne ville beholde mit bundkort!

Husk at kun visse revisioner af KAV 75 kortet kan køre
med en XP CPU. Jeg mener det er F1 og nyere, men jeg
er ikke helt sikker.

Mvh Mogens

Fra : Søren

Dato : 05-03-02 00:50

hvordan finder jeg ud af hvilken version det r jeg har??

Fra : Coach

Dato : 05-03-02 08:24

mener det står i nederste venstre hjørne ( altså hvis det sidder i maskine)

Og det er rigtigt det med F1.
F1 og opefter kan Bios opdat. til at køre XP.

hilsen
Brian