MS Windows
briani 27239
Sikkerhedsopdatering, 12. februar 2002
Fra : Sune Engsig

Dato : 04-03-02 11:22

Hej NG

Denne opdatering kan jeg ikke installere - fejler hver gang.

Jeg kører w2k med Via's 4in1 drivere, seneste bios på et KHA8+ mobo,
detonator 23.11 driver til mit gfx kort... intet mystisk software
installeret (udover Windows

Andre der har haft problemer med denne opdatering, og evt fundet en løsning
man kan prøve af?

Mvh

Sune Engsig

Fra : Ulrich Sørensen

Dato : 04-03-02 11:56

Samme problem her - vil ikke installere. Mit system er en Dell Inspiron
4100.

/Ulrich

Fra : Gert Søgaard Jensen

Dato : 04-03-02 16:56

On Mon, 4 Mar 2002 11:21:38 +0100, "Sune Engsig"
<engsig@nospam.hotmail.com> wrote:

>Hej NG
>
>Denne opdatering kan jeg ikke installere - fejler hver gang.

Se mit svar i tråden "Windows update problem", som startede
i denne gruppe 03-03-2002 03:34

--
Venlig hilsen
Gert