Hvor mange her har saltvand?
Fra : thomas schreiber

Dato : 04-03-02 11:12

Hej,

Efter en kortere pause med både akvarie og internet, har jeg lige fået
saltvand - juhuu!!! - og vil derfor gerne udveksle erfaringer med andre
saltvandsakvarister. Er det kun Carsten Gall og undertegnede som har
saltvand her i gruppen?

På forhånd tak
Thomas Schreiber

Fra : Carsten Gall

Dato : 04-03-02 11:48

thomas schreiber <NOSPAMschreiber@c.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:a5vh8t$3ca$1@sunsite.dk...
> [...]
> saltvand - juhuu!!! - og vil derfor gerne udveksle erfaringer med andre
> saltvandsakvarister. Er det kun Carsten Gall og undertegnede som har

Vi er nok noget nær de eneste her, for der er vist nok kun en enkelt mere
som har
givet sig til kende her.

Carsten

Fra : Søren Steffensen

Dato : 04-03-02 12:21

har lige købt et akvarie til det, men jeg har ikke lige råd til
indhold....eller for den sags skyld plads ! 2 akvarier på 45m2 er vist også
rigeligt :(

--
SOS icq: 102169245
www.hourbabe.com

Fra : Carsten Gall

Dato : 04-03-02 13:29

Søren Steffensen <sorensteffensen@vip.cybercity.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:a5vl9j$10ka$1@news.cybercity.dk...
> har lige købt et akvarie til det, men jeg har ikke lige råd til
> indhold....eller for den sags skyld plads ! 2 akvarier på 45m2 er vist
også
> rigeligt :(

2 akvarier på 45 m2 der er da nogle bassiner der vil noget *s*

Carsten