Brænd synagogerne!
Fra : Søren Mosegaard

Dato : 04-03-02 10:59

BRÆND SYNAGOGERNE OG KORANEN!

Sådan skrev Kirsten Johansen for nylig overalt på internettet!

Dét fik klagerne til at vælte ned over hende. Se
http://www.magazine.dk/Nyheder/Nyhed.asp?NyhedsID=2882

Men hun fortsatte:

*** PRIS HERREN FOR AIDS! *** ADOLF HITLER ER GUDS SENDEBUD! *** HUG
MINE MODSTANDERE NED FOR ØJNENE AF MIG! ***

Nu stod nettet i flammer! Kirsten Johansens internetforbindelser blev
lukket!

Kort efter kom sandheden dog frem: ’Kirsten’ var blot en
fiktiv person sluppet løs på nettet til lejligheden. Så udtalelserne
var selvfølgelig heller ikke ’hendes’ egne:

’Opropet’ om at brænde synagogerne var nemlig Martin
Luthers. Og manden, som vil eje en brændt Koran, er såmænd Harry
Vinter (formand for den halvdel af Folketingets præster, der også er
med i den Danske Forening). Lovprisningen af AIDS stammer fra den
kristne J.B.Stoner. Hyldesten til Hitler kom fra fader Juric -- en af
de tusinder gejstlige, der under 2. Verdenskrig aktivt støttede
nazismen. Og Jesus Kristus selv opfordrede til, at man huggede hans
fjender ned -- et råd hans tilhængere ivrigt fulgte, da de udbredte
hans kult med tortur, voldtægt, mord, bål og brand.

Men hvem har så opfundet ’Kirsten’?

Det har den nystartede menneskerettighedsorganisation SNOW WHITE
FOUNDATION!

Formålet er at dokumentere, at kristendommen -- herunder den Danske
Folkekirke -- er funderet på stærkt antisemitisk hade-litteratur; at
dens stiftere var så yderligtgående, at de ikke længere kan citeres
offentligt, og at kultens varmeste tilhængere i dag ikke adskiller sig
fra de kristne, der startede middelalderens hekseforfølgelser og
bogbrændinger.

Men Snow White Foundation byder på meget andet end fiktive personer!

Organisationen arrangerer folkeoplysning, koordinerer nødhjælp til
kristendommens ofre og tager initiativ til en frisk haglbyge af
retssager, der skal påvise:

1) at kristendommen er en hoax baseret på godtroenhed, udbredt ved
terror og opretholdt med indoktrinering;
2) at dens kirker er professionelt designede front-organisationer for
verdens største multi-nationale firma;
3) at den tilskynder sine sympatisører til accept af en bred vifte af
kriminelle forhold, herunder antisemitisme, anden diskrimination og
mord;
4) at den støtter udbredelsen af AIDS, bekæmper ytringsfrihed,
fungerer som kontaktbureau for pædofile og neddysser sager om præsters
mord på abortlæger og seksuelle overfald på børn, syge og demente
gamle;
5) at den danner grobund for eksplosive nationale og globale
konflikter.

Klik ind i SNOW WHITE FOUNDATION i dag på
http://www.horrorcomix.com/new/Snow.htm og gør op med dit
kulturgrundlag!

Medlemskab er gratis, og alle er velkomne!

Med venlig hilsen
Søren Mosegaard
f. bestyrelsen

P.S. Har du selv fået lyst til at deltage i debatten, kan det ske på
http://www.magazine.dk/Nyheder/Nyhed.asp?NyhedsID=2882, i dagspressen
eller her.

Grundet sagens ekstraordinære betydning for Danmarks fremtid
rundsendes denne meddelelse nu til et bredt udsnit af den danske
befolkning samt til alle danske nyhedsgrupper. Du er velkommen til at
sende den videre til dine venner!

Fra : Gevaldi

Dato : 04-03-02 11:13

Klage afsendt til abuse@telia.dk

Fra : Uffe S. Callesen

Dato : 04-03-02 14:28

Har den narrehat spammet samtlige nyhedsgrupper eller hvad !

Fra : Kim Bjoern Nielsen

Dato : 04-03-02 15:07

> Klage afsendt til abuse@telia.dk

Og til hotmail.com - håbet er lysegrønt.

/Kim

Fra : Kim Bjoern Nielsen

Dato : 05-03-02 16:13

Svar modtaget fra Telia:

Tak for din mail.

Kunden har dags dato modtaget en advarsel om at hvis denne opførsel
fortsætter vil hans abonnement blive lukket øjeblikkeligt.
Hvis du skulle opleve flere lignende indlæg fra kunden hører vi meget gerne
fra dig hurtigst muligt.

Med venlig hilsen,
Telia Internet Abuse Handling

Fra : N/A

Dato : 07-03-02 12:02

Fra : N/A

Dato : 07-03-02 12:02

Fra : N/A

Dato : 07-03-02 12:02

Fra : N/A

Dato : 07-03-02 12:02

Fra : N/A

Dato : 07-03-02 12:02

Fra : N/A

Dato : 07-03-02 12:02

Fra : N/A

Dato : 07-03-02 12:02

Fra : N/A

Dato : 07-03-02 12:02

Fra : N/A

Dato : 07-03-02 12:02

Fra : N/A

Dato : 07-03-02 12:02

Fra : Morten Bjergstrøm

Dato : 07-03-02 12:02

Morten Kjaer Nielsen <mortens.usenet.spamtrap.fra.15112000@gummiand.dk>
skrev:

> Kan du henvise til relevant lovgivning herom?

http://www.retsinfo.dk/_GETDOCI_/ACCN/A20000041830-REGL

§ 34. Udbydere af telenet eller teletjenester, der videretildeler
abonnentnumre til slutbrugere, skal afgive nummeroplysningsdata til
alle, der ønsker det. Betaling for afgivelse af nummeroplysningsdata må
ikke overstige omkostningerne ved afgivelsen (marginalomkostningerne).

Stk. 2. Ved nummeroplysningsdata forstås oplysninger om
abonnentnumre, der er tildelt slutbrugere, indeholdende navn, adresse,
eventuelle oplysninger om stilling, abonnentnummeret og den kategori af
tjeneste, abonnentnummeret anvendes til. Telestyrelsen fastsætter
nærmere regler om minimumskrav til indsamling og videregivelse af data,
de pågældende datas fremtrædelsesform, opdatering af oplysninger m.v.

Stk. 3. En slutbruger kan kræve, at den pågældendes
nummeroplysningsdata ikke oplyses i forbindelse med udbud af
nummeroplysningstjenester. Krav herom indebærer ligeledes, at
slutbrugerens nummeroplysningsdata ikke må videregives til andre.

Stk. 4. Uanset stk. 3

1) kan nummeroplysningsdata altid videregives til andre udbydere af
telenet eller teletjenester i signaleringsøjemed,

2) skal nummeroplysningsdata altid videregives til
forsyningspligtudbyderens landsdækkende nummeroplysningstjeneste, jf. §
16, stk. 2, nr. 5.

Stk. 5. Oplysninger som nævnt i stk. 4, nr. 2, kan alene
videregives af forsyningspligtudbyderens landsdækkende
nummeroplysningstjeneste til brug for besvarelse af henvendelser fra
den offentlige alarmtjeneste.

Stk. 6. En slutbruger kan hos udbydere heraf kræve at blive optaget
i alle almene, offentligt tilgængelige nummeroplysningsdatabaser og -
registre. Udbydere af nummeroplysningsdatabaser og -registre skal efter
anmodning fra en slutbruger give adgang til at kontrollere oplysninger
om slutbrugerens egne nummeroplysningsdata hos den pågældende udbyder
af nummeroplysningsdatabasen og -registret. Udbydere som nævnt skal
herunder give slutbrugere adgang til at kræve rettelser heri eller
sletning af data.

Vi skal selvfølgelig have defineret signaleringsøjemed som nævnt i stk.
4 pkt. 1 så derfor

XFUT dk.videnskab.jura

--
Mvh. Morten http://miljokemi.dk