Rodalon - gravid kat
Fra : V.Lerche & S.Anderse~

Dato : 04-03-02 10:41

Hej
Er der nogle der ved om man kan bruge Rodalon til rengøring i rum hvor en
gravid kat ofte opholder sig?
Findes der evt. andre desinficerende midler, der er bedre?
Hilsen Vibeke L

Fra : Denise

Dato : 04-03-02 10:45

Hej Vibeke
Såvidt jeg ved, andre ret mig venligst hvis det er forkert, er Rodalon kun
giftigt hvis katten
slikker det i sig, hvorfor fortynding og eftervask er meget vigtig.
Mener ikke indånding, hvis det var det du tænkte, er noget problem, så om
den er gravid
eller ej burde jo ikke have noget at sige i den retning.
Hilsen Denise

Fra : Birgitte

Dato : 04-03-02 11:40

Hej Vibeke
Du kan også vælge at vaske gulve og kattebakker af i Virkon S. det er
ligeledes et desinficerende middel.
Missekram fra Birgitte
www.truetrust.dk

---
DK. True Trust

Fra : Katrine_Nederby

Dato : 04-03-02 13:26

-Eller du kan bruge Sealand Kennel Ren, som også er desinficerende, men
ugiftigt.
Mvh. Katrine.

http://www.kandu.dk/