Password/script
Fra : Frank Cilius

Dato : 04-03-02 10:44

Hej alle

Se venligst dette script;

<script language="Javascript">

function login() {

password = prompt("Please type your password","")
if (password != '' && password != null) {
location.href = password + '.html';
}
}

</script>

<input type="button" value="password" onClick="login();">

Kan man ikke istedet benytte et tomt formfelt og så "blot" trykke enter når
man har skrevet password´et? (Jeg ved, man skal skifte input type=button ud
med =form, men det giver en tom plads at skrive på og ikke den ønskede
virkning.

PFH tak

Frank

Fra : Kurt Nielsen

Dato : 04-03-02 12:08

"Frank Cilius" <fcil@mail.dk> wrote in message
[klip]

> [...]
ud
> med =form, men det giver en tom plads at skrive på og ikke den ønskede

Denne gruppe er til HTML. Du vil have hjælp til et javascript.

FUT: news:dk.edb.internet.webdesign.clientside

Mvh
Kurt