Formel 1 spil
Fra : jsj@ilva.dk

Dato : 04-03-02 09:51

Hejsa,

Kan det være rigtigt, at GP3 ikke kan spilles over Internettet...??

Kan Grand Prix Legends det..???

Hvilket Formel 1 spil kan evt. anbefales, så man kan spille over
nettet..??

S@ndman

Fra : iddqd@worldonline.dk

Dato : 04-03-02 11:06

jsj@ilva.dk wrote:

> Hejsa,
>
> Kan det være rigtigt, at GP3 ikke kan spilles over Internettet...??

Ingen anelse. Jeg har spillet, men det har aldrig fanget mig så jeg har
ikke sat mig ind i det.

> Kan Grand Prix Legends det..???

Yep, og det dyrkes af mange. Se www.simracing.dk

Mvh

Bruno

Fra : David

Dato : 23-03-02 12:54

<iddqd@worldonline.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3C834715.F5E51DCC@worldonline.dk...

> Ingen anelse. Jeg har spillet, men det har aldrig fanget mig så jeg har
> ikke sat mig ind i det.

LOL

-
David

Fra : Joakim Lauridsen

Dato : 04-03-02 11:58

<jsj@ilva.dk> wrote in message
> Kan det være rigtigt, at GP3 ikke kan spilles over Internettet...??

I princippet ja. GP3 understøtter ikke Internet spil. Der er dog vidst en
hjememlavet patch på nettet der skulle give mulighed for det. Men det skule
vidst iek være særlig godt. Jeg har aldrig prøvet den, og det er lang tid
siden jeg intereserede mig for GP3.

> Kan Grand Prix Legends det..???

Ja det kan det i allehøjeste grad, og det er så fedt. Og GPL er grunden til
at GP3 rager mig en høstblomst i dag.
Som du kan se på www.simracing.dk så starter næste sæson i ligaen op snart,
så du kan nå at melde dig til.

> Hvilket Formel 1 spil kan evt. anbefales, så man kan spille over
> nettet..??

Ingen tvivl om at jeg vil anbefale GPL. Muligvis kan EA's F1 2001 også, men
jeg er ligeglad.

Joakim

Fra : Ebbe Jensen

Dato : 05-03-02 14:24

He, kan man overhovedet spille det på netværk uden at det hakker/holder
pause en gang i mellem ? Vi fik det ikke til at virke.

/Ebbe