MS Windows
briani 27239
XP Windows Update
Fra : kjeldn@ddf.dk

Dato : 04-03-02 00:34

Er det risikabelt at køre automatisk Windows Update?

Jeg er kommet meget i tvivl, fordi:

Ved søgning på updates 20/2 fandtes
"Sikkerhedsopdatering" 12 Feb 2002 (IE 6).

Ved søgning på updates 24/2 fandtes
"Sikkerhedsopdatering" 11 Feb 2002 (IE 6).
"Sikkerhedsopdatering" 14 Feb 2002.

Disse blev alle installeret ok.

Ved søgning på updates i aften fandtes 3 vigtige
"Vigtig opdatering" 10 Feb 2002 (Q315403)
"Opdateringspakke" 25 Okt 2001 (Q309521)
"Fjernsupport forbindelse" (Q311889)

Desuden
"XP kompatibilitetsopdatering" XP RTM (build 2600).

Jeg finder det meget mystisk med disse ældre datoer. Turde ikke installere
dem

XP Home - dansk version.

Med venlig hilsen,
Kjeld

Fra : cybs

Dato : 04-03-02 22:34

Hej Keld!

Selvom jeg opdaterer manuelt, har jeg den samme datoforvirring.
Har imidlertid installeret alle de nyeste opdateringer (incl. dem
du nævnte) uden problemer. Regner med, dato-rodet skyldes
forsinkelser med oversættelse, eller i det hele taget at dansk
update synes at være venstrehåndsarbejde for MS....

cybs