hvad for et mobo ?
Fra : Renè

Dato : 04-03-02 00:15

Hej er der nogen der kan fortælle hvilket mobo der er tale om efter denne
tråd ? 11/26/1999-693-596-8671-2a6lgc3fc-oo
og samtidig lige skrive hvordan du/i er kommet frem til det efter tråden
mvh. Renè

Fra : Steen B

Dato : 04-03-02 09:11

On Mon, 4 Mar 2002 00:15:10 +0100, "Renè" <isl41718@tiscali.dk> wrote:

> [...]
>tråd ? 11/26/1999-693-596-8671-2a6lgc3fc-oo
>og samtidig lige skrive hvordan du/i er kommet frem til det efter tråden

Hej
Det er lavet af Octek ( tidligere Ocean ) de sidste 2 tegn " oo " er
fabrikant koden på den der Award bios chip det er model / type 8671
Slog det op bios håndbogen !
prøv evt nedenstående link's
http://www.motherboards.org/manufacturerd/Ocean/b/87.html
http://www.octek.com.hk/

mvh Steen

Fra : [SANTA]-Muff Diver

Dato : 04-03-02 19:48

Du kan prøve http://www.wimsbios.com/ næste gang du har en Bios-string.

Fra : Renè

Dato : 07-03-02 12:15

Jeg har prøvet at finde mobo på de 2 hjemmesider i har mailet men jeg har
stadig ikke fundet mit mobo på nogen af dem er det en helt anden der har
produkseret det ?
mvh Renè

Fra : Steen B

Dato : 07-03-02 12:46

On Thu, 7 Mar 2002 12:14:37 +0100, "Renè" <isl41718@tiscali.dk> wrote:

> [...]
>stadig ikke fundet mit mobo på nogen af dem er det en helt anden der har

så prøv engang her, det åbenbart et OEM bundkort
http://service.tandex.com/zips/biosslot1_pga370.html

http://service.tandex.com

mvh Steen