Lidt OT - mit banner
Fra : Lisbeth Hviid Jakobs~

Dato : 03-03-02 23:41

Hejsa.
Sorry for det er jo ikke HELT On topic, men...

Da jeg jo ikke helt ved hvor mange af jer der har linket til min side, og
hvor mange af jer der ovenikøbet har gjort det med et af mine bannere, vil
jeg bare lige minde om at siden har fået ny adresse og at banneret er blevet
lavet om så det passer til det. Samtidig kan man nu GODT linke til banneret,
så man behøvs altså ikke at down- og uploade billedet selv. Bare brug den
kode der er på siden, så virker det

Nå ja, så er der osse kommet et par nye billeder op - og et nyt "gammelt"

Hilsen
Lisbeth

--
~~~~~No outfit is complete without a few cat hairs~~~~~
http://www.cutiecats.dk