MS Windows
briani 27239
Rygte om Windows XP som sladrehank?
Fra : Moller

Dato : 03-03-02 22:50

Rygte om Windows XP vil vide at XP sender oplysninger til Microsoft om
software.
Er dette korrekt?

Endvidere rygtes det at ikke kun oplysninger om Microsoft's egne programmer,
men også andres, sendes til Microsoft, som efterfølgende - med det samme
eller senere - tilsender ophavsretshaverne/udviklerne oplysningerne.
Er dette korrekt?

Mvh Moller

Fra : Kurt Nielsen

Dato : 03-03-02 22:54

"Moller" <moller36@yahoo.dk> wrote in message
> [...]
> men også andres, sendes til Microsoft, som efterfølgende - med det samme
> eller senere - tilsender ophavsretshaverne/udviklerne oplysningerne.

Har du noget at frygte da? Hvis man har ren mel i posen så kan man vel være
ligeglad.
Hvis det passer så kan warez folk være bedøvende ligeglad. Skulle microsoft
så underrette politiet eller myndighederne i Danmark og fortælle at Moller
har ulovligt software? Så vidt jeg husker så laver microsoft allerede en
forbrydelse selv, nemlig spyware.

Jeg tror ikke på den, men hvis rigtig så drop det og gør som om det ikke
passer. De kan jo umuligt gøre noget!

Mvh
Kurt

Fra : Moller

Dato : 03-03-02 23:00

[KLIP]
> [...]
være
> ligeglad.
> Hvis det passer så kan warez folk være bedøvende ligeglad. Skulle

Ville være rart om nogen kunne svare på spørgsmålet frem for at svare med
spørgsmål.
Men begrundelsen skal jeg da gerne komme med: Lovligheden af en sådan
'opsamling' af informationer.
For år tilbage - sådan ca. da Win95 blev lanceret - løb rygtet som i første
omgang viste sig at være rigtig. MS blev da tvunget til at Disable denne
funktion.
Men gælder det endnu?

Når jeg har et svar vil selv det lovlige aspekt blive belyst på
dk.videnskab.jura, det skal denne NG ikke belemres med *G*.

Mvh Moller

Fra : Brian Bilenberg

Dato : 03-03-02 23:15

> [...]
første
> omgang viste sig at være rigtig. MS blev da tvunget til at Disable denne

Jeg kan ikke bekræfte eller afkræfte om rygtet er korrekt. Men jeg er næsten
sikker på at det ikke er korrekt, da jeg ellers kender mange som burde være
blevet kontaktet af M$ eller det der er værre...

Mvh. Brian

Fra : Kurt Nielsen

Dato : 04-03-02 00:24

> [...]
første
> omgang viste sig at være rigtig. MS blev da tvunget til at Disable denne

Læs da hvad jeg skriver! Jeg skriver svarende til dig!!
Men måske skulle jeg skrive så du kunne forstå det??

Hvis de gør det... Jamen.. Har du hørt nogen blevet bustet pga af
microsoft?? Nej! Det er bare træls at folk ikke kan ligge 2 og 2 sammen

Fra : Moller

Dato : 04-03-02 06:20

"Kurt Nielsen" <Kurtnielsen-08@mail.dk> skrev i en meddelelse
[KLLIP]

> [...]
>
> Hvis de gør det... Jamen.. Har du hørt nogen blevet bustet pga af
> microsoft?? Nej! Det er bare træls at folk ikke kan ligge 2 og 2 sammen

Synd at folk ikke kan begrænse sig. Trist, men sandt.
Om hvor vidt jeg har hørt om det eller ej er hamrende irrelevant for
sørgsmålet, derfor skal der ikke svares med spørgsmål.
Det svar kan ikke bruges til noget.

Mvh Moller

Fra : tommy

Dato : 04-03-02 09:49

On Mon, 04 Mar 2002 00:24:27 +0100, Kurt Nielsen wrote:

> [...]
>
> Hvis de gør det... Jamen.. Har du hørt nogen blevet bustet pga af
> microsoft?? Nej! Det er bare træls at folk ikke kan ligge 2 og 2 sammen

Lader til det kniber for dig, hvad angår online registrering så bliver
der da sendt noget til microsoft .. Så M$ kan følge med i hvor visse
versioner af deres software bliver installeret, det er skide iriterende
at små microsoft fans som dig ikke kan indse at microsoft prøver at få
alle jer der nu bruger deres software til at betale licens for det.

Hilsen tommy

Fra : Kurt Nielsen

Dato : 04-03-02 11:57

"tommy" <tommy@linux.coolscreen.dk> wrote in message
> [...]
> at små microsoft fans som dig ikke kan indse at microsoft prøver at få
> alle jer der nu bruger deres software til at betale licens for det.

Var det til mig du skrev dette? Efter din qouting skrev du til Moller men
besvarede min post.
Jeg kan absolut ikke lide warez men læser meget gerne om det for, at få
indblik idet. Her igen svare jeg med et spørgsmål;

Tror du selv de folk som har en ulovlig WinXP liggende registrere sig?

Svar; (for de folk som åbenbart ikke selv kan finde på svaret)
Nej - Selvfølgelig ikke.. De går uden om reg. og deres WinXP virker så godt
som en reg.

Kurt

Fra : Peter

Dato : 04-03-02 14:30

> [...]

> Hvis de gør det... Jamen.. Har du hørt nogen blevet bustet pga af
> microsoft?? Nej! Det er bare træls at folk ikke kan ligge 2 og 2 sammen

- - - - -

Der er skam flere eksempler på, at folk godt kan finde ud af at ligge 2 og 2
sammen,
hvorimod det har knebet gevaldigt med at lægge 2 og 2 sammen.

Mange venlige hilsener, Peter

Fra : Jesper Nielsen

Dato : 05-03-02 10:48

> Der er skam flere eksempler på, at folk godt kan finde ud af at ligge 2 og
2
> sammen,
> hvorimod det har knebet gevaldigt med at lægge 2 og 2 sammen.

LOOOL

Mvh

Jesper Nielsen
aka
Frodo Nifinger
--
Det er menneskeligt at fejle, men hvis man ønsker virkeligt at lave kage i
den, må man tage en computer til hjælp