BIOS update har ledt og ledt
Fra : Nano**

Dato : 03-03-02 22:03

har ledt efter en bios update til mit asus kort inde på deres hjemmeside men
finde kun noget der ligner.
Fandt et program som kunne finde alt mulig info om mit bundkort:
BIOS CAPABILITIES TEST REPORT
===============================

Generated by: BIOS Wizard 2.10
Date: February 21, 2002
Time: 16:59

PnP Version : BIOS currently supports latest version 1.0
PCI Version : BIOS currently supports latest version 2.1
PCI IRQ Routing Table : BIOS currently supports this feature
Enhanced Disk Drive
Specification : BIOS currently supports this feature
DMI Version : Current version is 2.0. The minimum DMI version
is
2.1
ACPI Version : BIOS currently supports latest version 1.0
APM Version : BIOS currently supports latest version 1.2
Booting From CD-ROM : BIOS currently supports this feature
Supports ESCD : BIOS currently supports this feature
Can be Updated (flashed) : BIOS currently supports this feature
Can be Shadowed : BIOS currently supports this feature
BIOS Chip in Socket : BIOS currently supports this feature
Supports Selective Booting : BIOS currently supports this feature
Supports LS-120 Booting : The testing of this feature is not supported by
the current DMI version
Supports ZIP Booting : The testing of this feature is not supported by
the current DMI version
Supports Network Booting : The testing of this feature is not supported by
the current DMI version
BIOS Manufacturer : Award Modular BIOS v4.51PG
BIOS ID : 06/30/99-i440LX-OPLX-M-00
BIOS Date : 06/30/99
BIOS OEM Signon : ASUS OPLX-M ACPI BIOS Revision 1009
BIOS ROM Size : 256K
Chipset : Intel 440EX/LX rev 3
Super I/O Chip : Winbond 83977TF found at port 3F0h

Det må da være der et eller andet sted. please help...

Fra : Nano**

Dato : 03-03-02 23:00

det er et asus OPLX-M-00
med Intel 440EX/LX rev 3 chipsæt
"Nano**" <nano@nospam.dk> skrev

Fra : orbital

Dato : 04-03-02 09:09

Der må da stå bundkortet printet et sted, at det et P2 et eller andet.

Er det med slot1 ? og Intel 440LX/EX chipset:

ftp://ftp.asuscom.de/pub/ASUSCOM/BIOS/Slot_I/INTEL_Chipset/

led lidt der.

Flash utility:
ftp://ftp.asuscom.de/pub/ASUSCOM/BIOS/BIOS_FLASH_UTILS/

Programmet ctbios
http://www.clubedohardware.com.br/download.html

kan du køre i et dos-vindue. Det fortæller hvilket bundkort.

mvh

John

Fra : Nano**

Dato : 05-03-02 07:37

"orbital" <johnknuhtsen@mail.dk> skrev i en meddelelse
> Der må da stå bundkortet printet et sted, at det et P2 et eller andet.
>
> Er det med slot1 ? og Intel 440LX/EX chipset:

det er socket 370 med en celeron processor 466MHz