Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Billed lagt op
Fra : Photo®

Dato : 03-03-02 19:42

I dk.binaer har jeg lagt et billede under "til dk.fritid.foto" rose i
nærbilled
Billedet er taget med et HP 715. 3.3 m. pixels kamera i mellem opløsning.
Jeg aner altså ikke noget om fotografering, og meningen med dette er et håb
om gode råd i brug af mit kamera, samt en venlig kritik af billedet. Den
indbyggede blitz er anvendt + macro funktion. Kameraet er auto "alting"
Altså ingen muligheder for manuelle indstillinger af noget som helst. Jeg
skal bruge det til primæert close-up's af print, samt en last for at
fotografere blomster (jaja, er underlig

Venlig hilsen
Kristian
(ps roser 15.- pr stk, men min kæreste blev glad

--

------------
Den der tærsker langhalm

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 03-03-02 19:45

"Photo®" <alfang@pc.dk> wrote in message
> I dk.binaer har jeg lagt et billede under "til dk.fritid.foto" rose i
> nærbilled

Har du et message ID ? Kan nemmerlig ikke se tråden

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 03-03-02 20:12

> Har du et message ID ? Kan nemmerlig ikke se tråden

Message id´et blev postet,, det hjalp meget:

Det er da et fint billede...

Dog kunne man da tænke sig at kammeraet stiller skarp på det tætteste...
Kunne ønskes at der var stillet skarp i midten af rosen... En beskæring
ville også foretrækkes...

Hvad er det for en baggrund du har?