Hvilken Slot-adapter???
Fra : Andrew

Dato : 03-03-02 19:49

Hej

Hvilken slot adapter skal jeg have:

Jeg har et Asus P2B motherboard (Slot 1) og vil gerne have en Celeron eller
en Pentium 3 (altså socket 370). Der er jo noget med at der er PGA og FCPGA,
og jeg aner intet om det.

Kan man få en som der BÅDE kan sidde en Celeron CPU og en Pentium 3 cpu på?

Og en man kan indstille v-core på?

Mvh Anders

Fra : Kent Oldhøj

Dato : 03-03-02 20:16

"Andrew" <andvalen@post.tele.dk> skrev....

> Hvilken slot adapter skal jeg have:

Asus laver en DS370, som er præcis den du har brug for. Det er en FC-
PGA adapter, så den passer til alle coppermine Celeron/PIII.

Jeg har desværre ikke noget overblik over hvor den kan købes.

> Og en man kan indstille v-core på?

Jeps. Men husk at opdatere bios på motherboardet til en version der
understøtter coppermine INDEN du skifter.

--
Kent Oldhøj - Dansk Overclocking FAQ:
http://oldhoj.dk/overclockingfaq.htm

Fra : Henrik

Dato : 03-03-02 22:33

jumbo.dk er nok de eneste der sælger en slocket adapter i øjeblikket.
Jeg bruger den i et Abit BE6-2 med en Celeron 900@1100 uden probl.

Mvh
Henrik