MS Windows
briani 27239
Mus i XP
Fra : Hagman

Dato : 03-03-02 18:40

Hejsa.

Jeg har en logitech trådløs mus.
Hvis jeg IKKE installere LogitechDriveren, kan jeg sagtens skifte våben i
spil med rulle-knappen, men det kan jeg ikke,
hvis jeg installere logitech. Hvorfor ???

Med venlig hilsen,
Hagman.

Fra : N/A

Dato : 03-03-02 19:50

Fra : Palle Hans Jensen

Dato : 03-03-02 19:50

A dude from the usenet called Madsen <nospam@madsen.tdcadsl.dk> wrote:

>Hos mig hedder nøglen:
>[HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Logitech\MouseWare\CurrentVersion\
>Technical]

Og tak herfra også..

Har fandemig irritteret mig længe

--
Med venlig hilsen / Best regards
Palle Hans Jensen

"I took the initiative in creating the internet" - Al Gore

Fra : Madsen

Dato : 03-03-02 20:16

Palle Hans Jensen skrev:

> Og tak herfra også..

Også? Hvem mere har da sagt tak? :)

Madsen.

Fra : Christian Catu

Dato : 03-03-02 21:03

> Også? Hvem mere har da sagt tak? :)

Det har jeg; du hørte det bare ikke. Du er en sveske!

Catu

Fra : Palle Hans Jensen

Dato : 03-03-02 21:09

A dude from the usenet called Madsen <nospam@madsen.tdcadsl.dk> wrote:

>Også? Hvem mere har da sagt tak? :)

Jeg er forud for min tid! Der kommer et tak fra en anden senere

Fra : Palle Hans Jensen

Dato : 03-03-02 21:10

A dude from the usenet called Palle Hans Jensen <diesel@lazy.dk>
wrote:

>Jeg er forud for min tid! Der kommer et tak fra en anden senere

Host host... CANCEL! CANCEL!!! :)

Fra : Madsen

Dato : 03-03-02 21:47

Palle Hans Jensen skrev:

> Jeg er forud for min tid! Der kommer et tak fra en anden
> senere

Nå ok ;)

Madsen.

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 03-03-02 21:33

Citatet er forkert. Der skulle stå:
"I took the initiative in funding the internet" - Al Gore

Dette er ifølge sædvanligvis pålidelige kilder også korrekt.

PS. det oprindelige fejlcitat sagde:
"I took the initiative in founding the internet"

Founding er så senere udskiftet med creating (det betyder ca. det
samme).

Fra : Palle Hans Jensen

Dato : 03-03-02 22:58

A dude from the usenet called Jens Peter Karlsen <jpkarlsen@mvps.org>
wrote:

>Citatet er forkert. Der skulle stå:
>"I took the initiative in funding the internet" - Al Gore

Njaee... Der er tilsyneladende mange udlækninger af sagen.

Han sagde ifølge:
http://www.firstmonday.dk/issues/issue5_10/wiggins/#w2

"took the initiative in creating the Internet."

- Siden virker sagligt i orden, og der er indtil videre flere
referencer end du har så jeg lader den stå et øjeblik

Fra : Hagman

Dato : 04-03-02 08:46

Det virker ikke ??????

Hilsen Hagman.

Fra : Christian Catu

Dato : 04-03-02 11:07

"Hagman" <hagman@stofanet.dk> wrote in message
> Det virker ikke ??????
>

> Hilsen Hagman.

Har du husket at genstarte (eller logge ud og logge ind). Ændringer i
registreringsdatabasen er først funktionelle næste gang man logger ind