MS Windows
briani 27239
Kan ikke åbne program
Fra : Christian Catu

Dato : 03-03-02 17:41

Jeg kan lige pludselig ikke åbne cdrwin. Jeg havde v. 3.8G installeret, og
da jeg skulle tage backup af en skive ville programmet ikke starte. Det
ligger sig under processes i task manager (XP Pro) og kan ikke engang lukkes
der. Jeg har afinstalleret programmet, og installeret 4.0a i stedet, og der
kommer samme problem. Det eneste jeg har foretaget mig siden jeg brugte
programmet sidst, er at opdatere mine grafikkort drivere. Det kan vel ikke
være årsagen?

--
Venlig hilsen/Kind regards

Christian Catu
Remove NOSPAM in e-mail adress when replying

Fra : spokie

Dato : 03-03-02 19:56

har du prøvet at slette den ?
også i regedit??
Og installere den igen ?

Fra : Christian Catu

Dato : 03-03-02 21:01

"spokie" <bussemand@operamail.com> wrote in message
> har du prøvet at slette den ?
> også i regedit??
> Og installere den igen ?

Ja, jeg har jo i hvert fald afinstalleret lortet. Det med regedit har jeg
godt nok ikke gjort. Det var måske en mulighed

Fra : Christian Catu

Dato : 03-03-02 21:09

"Christian Catu" <catu@NOSPAMworldwidenerds.dk> wrote in message
> [...]
> programmet sidst, er at opdatere mine grafikkort drivere. Det kan vel ikke

Min kammerat har lige pludselig samme problem. Vi fandt ud af at vi begge
har installeret de nye ASPI drivere fra Adaptec, hvorfor jeg går ud fra at
dette er problemet. Er der en kær sjæl der ved hvordan man afinstallerer
lortet?

Catu