scrollbar og domæne
Fra : Peter Houkjaer

Dato : 27-01-01 12:12

Jeg har på det sidste set mange hjemmesider der har lavet farven om på
scrollbaren, hvordan gør man det. Koder er velkomne!!!

Hvor kan man købe det billigste".dk" domæne???

MVH
Peter

Fra : Finn Jensen [Shannon~

Dato : 27-01-01 12:28

Prøv Azero.dk www.azero.dk

>MVH
>Peter

Med venlig hilsen
Finn Jensen
http://www.shannon-fly-dressing.dk/

Fra : Karsten Jensen

Dato : 27-01-01 13:05

On Sat, 27 Jan 2001 12:28:24 +0100, "Finn Jensen [Shannon Fly
Dressing]" <info@shannon-fly-dressing.dk> wrote:

>Prøv Azero.dk www.azero.dk

Det er ikke det billigste - men kan varmt anbefales. Prøv i stedet
gruppen om webhotel. Der finder masser af god info.
---

Med venlig hilsen fra

Karsten Jensen
k-j@post6.tele.dk

Fra : Sassie

Dato : 27-01-01 17:10

"Finn Jensen [Shannon Fly Dressing]" <info@shannon-fly-dressing.dk> skrev i
en meddelelse news:56c57tg9sr7upul2kknp78rtsh12pf4cmr@4ax.com...

> Prøv Azero.dk www.azero.dk

azero skriver:
Alt kan overdrives, og hvis vi dømmer der er tale om et misbrug kan vi være
nødt til at lukke en side. Det er ikke tilladt at anvende kontoen i
forbindelse med erotisk, pornografisk, stødende materiale, ulovligt
materiale, .mp3, webcams og lignende.

Må jeg ikke ha mit webcam der hmmmmmm der er vel en grund til at det er
billigt

Mvh S

Fra : Joachim Cohn Jacobse~

Dato : 27-01-01 16:59

Peter Houkjaer wrote in dk.edb.internet.webdesign.frontpage:
> Jeg har på det sidste set mange hjemmesider der har lavet farven om på
> scrollbaren, hvordan gør man det. Koder er velkomne!!!

Hej Peter

Det gør du med CSS. Tag et kig på:
http://www.html.dk/artikler/00010/

Venlig hilsen Joachim