menu OG pegefølsom knap
Fra : Malle-brok

Dato : 27-01-01 11:12

Hejsa ...

Er der nogen her i gruppen, der har erfaringer med menuer fra
www.dynamicdrive.com ???

Jeg har tilrettet menuen »Top Navigational Bar II«, der kan ses på:
http://www.dynamicdrive.com/dynamicindex1/topnavbar.htm

Problemet er nu, at dem jeg har lavet siden til, anvender FrontPage som
editor, og har indsat en pegefølsom knap. Når man bruger menuen, ligger
denne sig imidlertid under disse knapper, således at man ikke har mulighed
for at se/vælge de pågældende menupunkter. Hvis man ser på siden
http://www.dynamicdrive.com/dynamicindex1/topnavbar.htm fremkommer der lidt
det samme problem med banneret, hvor man heller ikke kan se menuen for
banneret

Er der mon nogen her, der har et forslag til hvordan dette problem kan løses
???

Hilsen
Carina

- - -
Carina Graversen
ina@ingenioer.dk

Fra : jopa

Dato : 27-01-01 13:34

Malle-brok skrev bla..

> det samme problem med banneret, hvor man heller ikke kan se menuen for
> banneret

> Er der mon nogen her, der har et forslag til hvordan dette problem kan
løses

Ja
Sæt top margin til eks 100 eller lignende og man kan se menuen.Hvis det ikke
er nok da forøg.

Ps du skal ikke regne med at scriptet virker i Netscape

jopa

www.jp-web.dk