ASUS A7V
Fra : Stefan Rosgaard

Dato : 03-03-02 18:42

Hej

Jeg har et ASUS A7V bundkort, og en 600 Mhz Duron.

Jeg vil snart købe en ny CPU og jeg tænkte på en Duron 1200/1300.

Nu er problemet, at jeg ikke ved om de er for store til mit bundkort.
Kunne i muligvis hjælpe mig med det ? ? ?

Stefan Rosgaard

Fra : Michael Lund Sørense~

Dato : 03-03-02 19:38

Det her har jeg tidligere svaret på samme spørgsmål - det og andre svar
kunne du have fundet ved at kikke lidt tilbage i gruppen!

>Gammelt svar on

Afhænger af bundkort revisionen. Revision 1.00 og 1.01 kan tage 1,3 GHz Rev
> 1.02 burde kunne tage 1,4 GHz hvis den har 200 MHz FSB og bios > 1008.
Men faktisk vil en Duron 1.3 MHz nok være hurtigere til mange ting, specielt
multimedia og varme mindre ! Men jumperne skal stilles manuelt - og faktisk
er det kontakter og ikke jumpere (på nær én).

http://www.a7vtroubleshooting.com/info/cpu/index.htm
- godt nede
- læs specielt fodnoterne!

Du kan ikke bruge de nye XP'er ved fuld hastighed, men muligvis ved nedsat
hastighed.

--
Hilsen

Michael Lund Sørensen