Vdr. Chaintech bundkort
Fra : Fnugi

Dato : 03-03-02 17:12

Hej

Er der nogle der kender dette bundkort og mærke er det godt eller dårligt
Chaintech 6AJA4T

http://www.chaintech.com.tw/Products/Socket370/6AJA4T.htm

KH

Fra : Martin K

Dato : 06-03-02 11:19

Kender ikke bundkortet, men jeg har et Chaintech GeForce 2 TI 64 DDR TV. Det
kører fint...

--
Martin K

Fra : Martin K

Dato : 06-03-02 11:19

Dermed sagt, at mærket skulle være OK!

--
Martin K

Fra : Thomas Alexander Fre~

Dato : 06-03-02 11:30

Martin K wrote:

> Dermed sagt, at mærket skulle være OK!
<snip>

Deres bundkort er bare ikke specielt gode.

--
MVH/Thomas A. Frederiksen
..dk-hierakiet har ikke nok spændende X-headers.

Fra : Martin K

Dato : 06-03-02 11:30

Nå... OK, nå men så kaster du bare mit råd langt ud på Lars T's marker. Så
er jeg sq nok ikke kompetent nok, til den slags bundkortspørgsmål. Troede
bare at mærket havde en hvis standard!

Sorry...

--
Martin K

Fra : Thomas Alexander Fre~

Dato : 06-03-02 11:41

Martin K wrote:

> Nå... OK, nå men så kaster du bare mit råd langt ud på Lars T's
> marker. Så er jeg sq nok ikke kompetent nok, til den slags
> bundkortspørgsmål. Troede bare at mærket havde en hvis
> standard!

Det burde de også have, men de har en lige lovlig høj
fejlprocent. De er dog ikke værre end de øvrige mærker i samme
prisleje - man får hvad man betaler for.

> Sorry...
<snip>

Det har du nu ingen grund til at være