Importere web i FP
Fra : Bo Ramsing

Dato : 03-03-02 16:32

Hej,
jeg har fået et web tilsendt som jeg skal redigere i FP.
Når jeg ser på siderne i min alm. browser, vises de ok, men så snart jeg
henter dem ind i FP er farver & grafik væk. Også netstrukturen under
hyperlinks er væk.
Det ser for mig ud som om FP ikke kan finde ud af at det er et net, og
derfor ikke anderkender links, farver & grafik (som vist ligger i en mappe
for sig selv).
FP viser altså kun "siden", men henter ikke de andre ting der skal med.
Hvordan får jeg FP til at forstå hvordan siderne hænger sammen. At der både
er grafik og links (interne og externe).
Jeg har prøvet på alle de måder jeg kan at åbne det tilsendte web, men lige
meget nytter det.
Hvad gør jeg galt?

Mvh
Bo Ramsing

Fra : Mette

Dato : 03-03-02 22:33

Hejsa.

Jeg havde samme problem, da jeg ville hente min side ind igen efter en
formattering af min harddisk. Jeg fik løst problemet ved at gå ind på
websiden og så udgive den til min egen harddisk og lægge den i en mappe på
C-drevet. Så fulgte al grafik også med.
Håbner du kan bruge mit svar.
Hilsen
Anne Mette Mørup
Web: http://www.springswift.dk

Fra : Jørgen Riishøj

Dato : 04-03-02 21:04

Mette wrote in dk.edb.internet.webdesign.frontpage:
> [...]
> formattering af min harddisk. Jeg fik løst problemet ved at gå ind på
> websiden og så udgive den til min egen harddisk og lægge den i en mappe på

Mette har fat i det rigtige. Man skal ikke bruge kommandoen "Importer" men
derimod "Udgiv websted" (Publish)

Mvh. riishø

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Mette

Dato : 05-03-02 06:56

> Mette har fat i det rigtige. Man skal ikke bruge kommandoen "Importer" men
> derimod "Udgiv websted" (Publish)
>
> Mvh. riishø

Hej Riishø
Ja - så enkelt kunne en selvlært amatør som jeg altså ikke udtrykke det.
Bare der dog var e'n der havde fortalt mig det på den måde, da det var mig
der bøvlede i mindst 2 døgn. Men sådan er det , når man "VIL SELV"

Mvh Mette

Fra : Ole Gyldenløve

Dato : 03-03-02 22:47

Jeg går ud fra, at du importerer webstedet fra en mappe på din pc. Har du
husket at hakke af ud for "Medtage undermapper", inden du mporterer
webstedet?

--
Med venlig hilsen/Kind regards

Ole Gyldenløve
e-mail: mailto:ole@gyldenlove.dk
web: http://www.image.dk/~ogt
Fjern *NOSPAM*, når du svarer via e-mail
Remove *NOSPAM* when replying via e-mail