Brænderproblemer
Fra : Henrik Steen Larsen

Dato : 03-03-02 16:09

Undskyld hermed hvis posten er fejlplaceret - det var den mest relevante NG
jeg kender til.

Jeg har lige købt en Liteon 32/12/40 brænder - i Egenskaber kaldet LITE-ON
LTR-32123S.

Jeg kan ikke få den til at brænde med NERO burning v 5.5.3.5 og jeg tror det
er fordi NERO programmet endnu ikke supporter drevet.

Er der andre herinde med det drev, som har fået det til at virke? Og i så
fald - hvordan?

Fra : Lars Stokholm

Dato : 03-03-02 16:23

On Sun, 3 Mar 2002 16:08:43 +0100, "Henrik Steen Larsen"
<hsl@adslhome.dk> wrote:

>Undskyld hermed hvis posten er fejlplaceret - det var den mest relevante NG
>jeg kender til.

Så må det da være fordi det er den eneste du kender til.
Hvad med: dk.edb.hardware.drev.cd-rom

--
Venlig hilsen
Lars Stokholm

Fra : Henrik Steen Larsen

Dato : 03-03-02 16:28

*en masse ævl*

Jeg er ved at fremskaffe en noget nyere version af NERO - og det burde kunne
gøre tricket

Fra : Mogens

Dato : 03-03-02 17:26

On Sun, 3 Mar 2002 16:28:05 +0100, "Henrik Steen Larsen"
<hsl@adslhome.dk> wrote:

>*en masse ævl*
>
>Jeg er ved at fremskaffe en noget nyere version af NERO - og det burde kunne
>gøre tricket

Du er stadig OT

Snak om brændere og brænderprogrammer hører
hjemme i dk.edb.hardware.drev.cd-rom

Fra : Henrik Steen Larsen

Dato : 04-03-02 00:57

> Du er stadig OT
>
> Snak om brændere og brænderprogrammer hører
> hjemme i dk.edb.hardware.drev.cd-rom

Jeps - jeg er stadig OT - selv med denne post... og hvad så...?

Tråden er nu engang startet - og jeg prøvede selv at slutte den, 20 minutter
efter start, da jeg opdagede grunden til min forespørgsel.

Hvis du gerne vil lege sherif på denne liste - be my guest.

Fra : Popeye

Dato : 03-03-02 18:01

"Henrik Steen Larsen" <hsl@adslhome.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg kan ikke få den til at brænde med NERO burning v 5.5.3.5 og jeg tror
det
> er fordi NERO programmet endnu ikke supporter drevet.

Nero er lige kommet i version 5.5.7.8, måske løser den dit problem.

ftp://ftp.nero.com/Nero5578.exe
ftp://ftp2.nero.com/Nero5578.exe
ftp://ftp3.nero.com/Nero5578.exe
ftp://ftp4.nero.com/Nero5578.exe
http://mirrors.online.fr/ahead/Nero5578.exe

Fylder 11.1MB.

Fra : iddqd@worldonline.dk

Dato : 04-03-02 00:04

Popeye wrote:

> Nero er lige kommet i version 5.5.7.8, måske løser den dit problem.

Desværre kan det næppe lære ham at finde nyhedsgrupper, selv om det ikke
er særlig svært

Fra : Henrik Steen Larsen

Dato : 04-03-02 00:53

Takker - det var dog også den jeg omtale i 2. post - og det virker

> Desværre kan det næppe lære ham at finde nyhedsgrupper, selv om det ikke
> er særlig svært

Den danske model (aka janteloven) med blot at hakke på folk er ikke særlig
sympatisk - også selvom jeg nok burde have fundet den relevante ng.

Fra : iddqd@worldonline.dk

Dato : 04-03-02 11:12

Henrik Steen Larsen wrote:

> Den danske model (aka janteloven) med blot at hakke på folk er ikke særlig
> sympatisk - også selvom jeg nok burde have fundet den relevante ng.

Øh, der er vist noget du har misforstået.

1. Bemærk min smiely - i internet jargon betyder det at sætningen skal læses
med et smil ergo at det er en drillende bemærkning. Men ja, du burde havde
fundet den rigtige gruppe.

2. Jantelov. Den handler altså om at pille dem ned som tror de er noget,
eftersom du ikke har stået og slået dig på brystet i Tarzan manner er der vist
ikke noget som falder ind under janteloven her.

3. Prøv bare at lave et OT indlæg i en international nyhedsgruppe, så skal du
se hvor flinke folk er her.

Mvh

Bruno

Fra : Gerner

Dato : 04-03-02 14:24

On Mon, 04 Mar 2002 11:12:29 +0100, iddqd@worldonline.dk wrote:

>Øh, der er vist noget du har misforstået.

Noget der ikke er til at misforstå, er det programmet skal bruges til.
Det brænder program der følger med brænderen er alt rigelig til det lovlige.

Fra : Rune Manscher

Dato : 04-03-02 14:54

"Gerner" <gerner@teknik.dk> wrote in message

> Noget der ikke er til at misforstå, er det programmet skal bruges til.
> Det brænder program der følger med brænderen er alt rigelig til det
lovlige.

Notepad er også rigeligt til at skrive et brev, men det afholder nu ikke mig
fra at bruge Word.

*Rune

Fra : Gjøl

Dato : 04-03-02 16:30

"Rune Manscher" <manscher@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> "Gerner" <gerner@teknik.dk> wrote in message

> lovlige.
>
> Notepad er også rigeligt til at skrive et brev, men det afholder nu ikke mig
> fra at bruge Word.

Notepad er da gratis, det er Word da ikke, så hvor vil du egentlig hen med det.

--
/\_/\
. .

Fra : Rune Manscher

Dato : 04-03-02 17:24

"Gjøl" <canislupus@UDpc.dk> wrote in message

> "Rune Manscher" <manscher@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Notepad er da gratis, det er Word da ikke, så hvor vil du egentlig hen med
det.

Det brænderprogram der følger med en brænder er også gratis, og fungerer
fint, men det er jo ikke det samme som at man ikke kan have behov for et
andet og/eller bedre program - og det behøver ikke betyde, at man laver
ulovligheder.

*Rune

Fra : Gerner

Dato : 04-03-02 21:51

On Mon, 4 Mar 2002 17:23:41 +0100, "Rune Manscher" <manscher@hotmail.com> wrote:

> [...]
>fint, men det er jo ikke det samme som at man ikke kan have behov for et
>andet og/eller bedre program - og det behøver ikke betyde, at man laver

Og en gameripper er ?
Og en soundripper er ?
Nero er ?

Fra : Rune Manscher

Dato : 05-03-02 12:04

> On Mon, 4 Mar 2002 17:23:41 +0100, "Rune Manscher" <manscher@hotmail.com>
[klip]

> Og en gameripper er ?
> Og en soundripper er ?

Aner det ikke, men kan da gætte på begge dele.

> Nero er ?

Det efter min mening bedste brænderprogram på markedet, der bl.a. uden
problemer laver vcd'er (ja, disse kan sagtens være lovlige), og musik-cd'er
(med fx. egne produktioner, som også er lovligt).

*Rune

Fra : Gerner

Dato : 05-03-02 12:44

On Tue, 5 Mar 2002 12:03:38 +0100, "Rune Manscher" <manscher@hotmail.com> wrote:

> [...]
>problemer laver vcd'er (ja, disse kan sagtens være lovlige), og musik-cd'er
>(med fx. egne produktioner, som også er lovligt).

Tja de naive der tror nero bruges til lovlige kopieringer skal vel også være
her.

Fra : Jacob Skaaning

Dato : 05-03-02 13:18

<manscher@hotmail.com>

> Tja de naive der tror nero bruges til lovlige kopieringer skal vel også
være
> her.

Det er et program til at brænde/kopiere cd'er. Om det så er lovlige ting
eller ulovlige ting man kopierer, er da ligemeget. Nero fulgte med min
brænder, brænder jeg så kun ulovlige ting? Jeg brænder masser af cd'er med
Nero. Er det ulovligt? Nej.

Jacob

Fra : Rune Manscher

Dato : 05-03-02 13:45

> [...]
<manscher@hotmail.com>

> Tja de naive der tror nero bruges til lovlige kopieringer skal vel også

Hvorfor er du ikke forstår, at Nero sagtens kan bruges (og bliver brugt) til
lovlige ting ? Er det fordi du ikke selv ved, hvad Nero er ? Du kunne - uden
at blive mere dum at høre på - sagtens påstå, at dem der tror, at
køkkenknive kun bruges til at lave mad, og ikke slå folk ihjel, er naive..

*Rune

Fra : Gerner

Dato : 04-03-02 21:50

On Mon, 4 Mar 2002 14:53:52 +0100, "Rune Manscher" <manscher@hotmail.com> wrote:

>"Gerner" <gerner@teknik.dk> wrote in message

>lovlige.
>
>Notepad er også rigeligt til at skrive et brev, men det afholder nu ikke mig
>fra at bruge Word.

Sikkert ikke, og måske endda lovligt også.

Fra : Henrik Steen Larsen

Dato : 04-03-02 17:52

> Noget der ikke er til at misforstå, er det programmet skal bruges til.
> Det brænder program der følger med brænderen er alt rigelig til det
lovlige.

Der fulgte rent faktisk ikke noget brænderprogram med.

Salget skete fra homedata.dk - om det er en fejl fra deres side er jeg ikke
klar over (og ret ligeglad nu).

Fra : Henrik Steen Larsen

Dato : 04-03-02 17:49

> Øh, der er vist noget du har misforstået.

> Mvh
>
> Bruno

Enig - jeg var ikke i så godt humør og opfattede det nok mest som sarkasme -
sorry.