MS Windows
briani 27239
Recovered file fragments
Fra : Kasper Wittendorff

Dato : 03-03-02 15:43

Hejsa jeg har et problem.....

jeg har nogle filer som er forsvundet, de ligger i en mappe som hedder
Found.002 og filerne hedder FILE0000.CHK og dem er der 23 af.... og jeg vil
meget gerne ha recovered hvis man kan det.... jeg køre Windows 2000

HJÆLP......

MVH Kasper Wittendorff

Fra : Luhmann

Dato : 03-03-02 17:28

"Kasper Wittendorff" <totti50@adslhome.dk> wrote in message
> [...]
vil
> meget gerne ha recovered hvis man kan det.... jeg køre Windows 2000

Den eneste metode jeg er bekendt med, er at prøve at give dem den extension
som passer til dem og så åbne og se om det kan bruges. Hvis du ved det er et
word dokument, så prøv at omdøb filen til file0000.doc og åbn den. Hvis du
ikke kender filernes extension kan du prøve at åbne dem i wordpad og se om
du kan finde et clue til hvad det er for noget.

Hvis der er nogen smartere eller mere korrekt metode håber jeg at nogen vil
rette mig, for så vil jeg også gerne lære tricket :)

--
Mvh. Luhmann