Franske slægtsnavne
Fra : Steven Gloerfelt-Tar~

Dato : 03-03-02 15:24

Ved nogen i gruppen, om der findes en hjemmeside med franske familie- /
slægtsnavne?
Eller er disse oplysninger måske fordelt på flere hjemmesider?
Enhver oplysning vil blive modtaget med tak.

mvh

Steven Gloerfelt-Tarp

Fra : Mogens L. Jensen

Dato : 03-03-02 15:31

Du finder en del franske adelsslægter på denne adresse

http://www8.informatik.uni-erlangen.de/cgi-bin/stoyan/ww-index/LANG=engl/?Europa-5610

mvh

Mogens Jensen
www.mogensjensen.dk

Fra : Arne Feldborg

Dato : 03-03-02 18:19

"Steven Gloerfelt-Tarp" <stevencc@worldonline.dk> skrev Sun, 3 Mar 2002
15:23:40 +0100

>Ved nogen i gruppen, om der findes en hjemmeside med franske familie- /
>slægtsnavne?

Lars Deluran har nogle stykker af slagsen, især vedr. Huguenotslægter
udvandret til Danmark
http://www.larsdeleuran.suite.dk/

--
mvh, A:\Feldborg

Fra : Steven Gloerfelt-Tar~

Dato : 03-03-02 21:01

Mange tak til både Mogens og Arne.
Det var en stor hjælp - lige det jeg efterlyste.

mvh

Steven