Anne Sparre (1579 - 12.februar 1653)
Fra : Flemming Damgaard La~

Dato : 03-03-02 15:22

Hej.

Kan nogen oplyse mig om hvem der er forældre til Anne Sparre, født 1579, død
12.februar 1653 ?

Hvor og hvornår i 1579 er Anne Sparre født ?

Jeg har ikke DAA 1895 hvori Sparre-slægten er beskrevet.

Flemming Damgaard Larsen MF
E-mail: arfdl@ra.dk
www.netby.net/Centrum/Alle/Damgaard

Fra : Flemming Damgaard La~

Dato : 03-03-02 15:27

Hej igen.

Det er i DAA 1917 Sparreslægten er beskrevet og hvilken årgang jeg ikke har
!!!

Med venlig hilsen

Fra : Mogens L. Jensen

Dato : 03-03-02 15:44

DAA giver følgende oplysninger:
Far: Villum Grubbe Sparre, død før 1590
Mor: Maren Eriksdatter Basse (af de nye Basser), død 02-01-1591

Anne Sparre er født 1579 (ingen dato og ingen stedsangivelse) og død 19. feb. 1653 (OBS!)

Med venlig hilsen

Mogens Jensen
www.mogensjensen.dk

Fra : Mogens L. Jensen

Dato : 03-03-02 16:03

>Anne Sparre er født 1579 (ingen dato og ingen stedsangivelse)

Men hendes ældre bror Jens Sparre er født på Vinderup, Tybjerg Herred

mvh
Mogens Jensen
www.mogensjensen.dk