Hvordan laver jeg lige?
Fra : Dennis

Dato : 03-03-02 14:56

Hvordan laver jeg lige en rullemenu i FT?

Det skal være sådan at man kommer ind på en side og så
er der et drop down hvor man kan vælge en ande side på.
Er der ikke noget med at man kan lave det i FT 2000 eller
skal jeg ud og have et andet program?

Dennis

Fra : Kurt Nielsen

Dato : 04-03-02 12:11

"Dennis" <JoshvaREMOVE@wanadoo.dk> wrote in message
> [...]
> er der et drop down hvor man kan vælge en ande side på.
> Er der ikke noget med at man kan lave det i FT 2000 eller

Du mener vel FP (som er står for FrontPage)
Kan du ikke;

"Indsæt" -> "Formular" -> "Rulleliste" ?

Mvh
Kurt

Fra : Henrik Høegh

Dato : 06-03-02 17:07

Hey,

Man kan da lave en combobox (Dropdown) i formularer og så bruge javascript
til at henvise til sider alt efter hvad der står i comboboxen.

Venlig hilsen
Henrik Høegh