toldregler for dvd
Fra : NPS

Dato : 03-03-02 14:28

er der nogend er kender en side, hvor man kan se told regler og priser, for
dvd'er sent fra f.eks. Uk og Canada

MVH
NPS

Fra : Jakob Madsen

Dato : 03-03-02 14:54

http://www.dvd-basen.dk/toldmoms.php3

--
mvh:// Jakob Madsen / http://zoidberg.dk

Fra : Lars Hedegaard Peder~

Dato : 03-03-02 15:04

Hej

Jeg kender ikke lige et sted hvor reglerne er beskrevet, men Told og Skat's
hjemmeside vil være et godt bud.

Så vidt jeg ved er reglerne disse:

Hvis du køber over nettet via en side som er inden for EU, skal du ikke
betale ekstra told og moms. Husk at f.eks. Jersey er udenfor EU, selvom det
hører under UK. www.play.com er f.eks. placeret i Jersey.

Er det udenfor EU kan du risikere at skulle betale told og moms, hvis pakken
bliver taget i tolden.

Mvh. Lars

Fra : Kurt Brixen

Dato : 03-03-02 15:53

On Sun, 3 Mar 2002 14:28:24 +0100, "NPS" <nps@esenet.dk> wrote:

>er der nogend er kender en side, hvor man kan se told regler og priser, for
>dvd'er sent fra f.eks. Uk og Canada

http://www.dvd-basen.dk

i menuen til venstre er der link til information om told og moms + til
et program der regner den endelige pris ud.

Kurt Brixen