gasflaske (type) i europa ?
Fra : edob

Dato : 03-03-02 14:16

Hej NG.

Er der nogen i NGen som kan råde mig med hensyn til at vælge gasflasketype
til campingvognen.

Vi påtænker, efter at jeg netop er blevet pensioneret, at tage på
længerevarende ferieture i vesteuropa. Nu er spørgsmålet, hvilken type
flaske skal vi vælge for at kunne ombytte ned igennem europa ?

Venlig hilsen, Frank.

Fra : Steen Larsen

Dato : 05-03-02 23:34

Det er mit indtryk, at der ikke er nogen som helst standard inden for gas i
Europa. På en 3 uger tur havde vi 2x11 kg. med, og det var rigeligt. Men
hvad er en længevarende tur?
/Steen